Bøllefrød Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 denne meldingen skrev du til meg på en tråd fåren stund siden, har ikke sett den før nå så svarer nå. ser det er mange som ikke liker deg og signerer anonymt.. men jeg tror kanskje jeg ikke skal signere anonymt. Du er ikke mye yngere enn meg og du skriver VERRE norsk enn min yngste søster på 11år! Herregud, du virker søren meg helt vanvittig BLÅST! Og jeg er helt enig med de over her at du virker som en guttejente.. du kler ikke frisyren din overhodet. Du ser ut som en alv! Jeg håper for all del du tar og blir voksen ganske så kjapt, og at du legger ned bloggen din. Den er elendig! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ svar: du komenterer skrivinga mi, jeg har dysleksi så ja skriver mye feil. å er vel du som er helt på tryne blås oppi det lille hue dit når du kan sitte å si at jeg er blåt kun pga jeg har skrive feil i innlegga mine. å du vet tydelig vis ikke hva en guttejente er, bare fordi jeg har kort hår er jeg ikke guttejente. du sier også at jeg ikke kler frisyren min, haha hva ver vel du om det ? du har aldri sett meg med noe annen frisyre så det kan ikke du utale deg om. du sier også at jeg må se å bli voksen, ehe det sier du ? haha er vel ikke akkurat voksen du heller vel som sitter å slenger dritt som en annen barneskole unge og prater om ting du ikke vet noen tingen om. å vist bloggen min er så elendig så er det bare å ikke gå inn der =p du får lage en blogg selv da vettu, så jeg kan se hvordan er blogg skal være =) så kan jeg få muligheten til å "se" deg å.. du er jo rimelig feig der du sitter, slenger masse dritt men tør ikke vise hvem du selv er slik at jeg kan fortelle deg hva jeg mener om deg, akkurat som du gjør med meg. men du er vel perfekt du så =p
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Ikke bry deg om disse drittkjørringene Veronica. Man ser i trådene at du er mye mere voksen en de. De vil bare erge på seg folk, liker å lage konflikter og dårlig stemning. Mange av de er sikkert samme person også. Du er en kjempe søt jente, fokuser på det i stede
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Synes ikke du hadde trengt å lage dette innlegge, men det janta_00_ har skrevet til deg er helt idiotisk. får sjok over at voksene mennesker kan oppføre seg sånn. Bare hev deg over det.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Har ikke fått med meg hva dere krangler om, annet enn det du skriver her, men måtte selvfølgelig kikke på bloggen din :-) Du kan ingenting for at du har dysleksi, de som ikke klarer å leve med dine skrivefeil får heller la være å lese det du skriver her eller bloggen din! Nydelig gutt du har, og syns du var fin på håret jeg da:-) Ikke bry deg om det som blei skrevet, det er ikke verdt det!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Ikke la en sur megge gå innpå deg. Søt jente var du. Synes også bloggen din var fin
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Hehe. Janta_00_ etter det innlegge der er vel ikke du den rette til å skrive bli voksen. Haha, uff.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 Kan du ikke bare la det ligge Veronica? Forstår at du synes det er dumt med disse stygge tinga som blir skrevet,men det er nettopp dette som gjer at det fortsettes. Du lar deg provosere,og de skyldige får det akkurat som de vil. Vær den modne av dem,ikke bry deg.
Jenta_00_ Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 jeg mener det jeg skrev jeg.. og syns det er ufattelig dumt at du da velger å bruke mitt nick for å starte en ny tråd som generer mer oppmerksomhet rundt deg. I tillegg vil jeg bare presisere at det er uhyre mange her inne som skriver mye verre ting til deg. De signerer anonymt. Om du har dysleksi så beklager jeg.. men og/å feil har ingenting med det å gjøre såvidt jeg har skjønt. det er det at dere bytter om på bosktaver og ikke ser det selv. Anyways, hindrer deg ikke i å slenge dritt om meg men syns det er komisk at du skal ta dette opp en uke etter innlegget ble skrevet. Lenge siden du hadde fått oppmerksomhet eller? jeeeez.. la det ligge sier nå jeg! har ikke endret mening om deg for det.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #9 Skrevet 14. november 2008 Jeg er faktisk enig. Oppmerksomheten hun har fått rundt sin egen person, både positiv og negativ, er hennes egen skyld. Hun har skrevet masse dritt her selv, har truet med å anmelde folk og påstått at hun vet hvem de anonyme er ved hjelp av ipadresser.. Dette kan hun om selv! Vil hun ikke ha pepper så får hun holde munn selv!
Jenta_00_ Skrevet 14. november 2008 #10 Skrevet 14. november 2008 sist men ikke minst.. jeg velger bevisst å IKKE lage en blogg for jeg vil ikke at folk skal kommentere meg eller mitt privatliv.. jeg legger ikke ut livet mitt på nett slik at gud og hvermann kan se og kommentere alt jeg sier og gjør. Du kan godt "se" hvem jeg er. skal skrive inn på profilen min og så kan du trykke deg inn og dømme meg så mye du vil nysgjerrigper =)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #11 Skrevet 14. november 2008 Det er jeg enig i! Jeg har også blogg, men det er stengt for alle bortsett fra noen få som jeg vil skal lese den.. hvis hun ikke liker kritikken så bør hun ikke ha åpen blogg hvor alle kan se bilder og lese!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #12 Skrevet 14. november 2008 jeg synes Veronica er ei pen jente jeg. Å gutten din er supersøt I motsetning til Kristine sin. hun/han/det.. vet ikke hva jeg skal kalle den... men men. Kan ikke synes alle er søte..
Jenta_00_ Skrevet 14. november 2008 #13 Skrevet 14. november 2008 nei har vel kanskje aldri hatt det.. kan være ufattelig barnslig, men jeg bevarer fornuften uansett.... Veronica skriver dette innlegget for å tiltrekke seg mer oppmerksomhet og til en viss grad sympati og syns det er feigt at jeg ikke har blogg.. du ser vel at hun ikke er det mest modne mennesket? Å ha en blogg er bare dumt om man ikke vil bli kritisert. Noe hun absolutt ikke takler.. jaja nå orker jeg ikke å skrive mer i denne dumme tråden.. om hun ble sur eller lei seg så er det hennes problem. Jeg vet hvem jeg er og hva jeg står for og blir ikke lei meg eller såret av hva noen mener om meg.
Jenta_00_ Skrevet 14. november 2008 #14 Skrevet 14. november 2008 det siste innlegget var til anonym 04:49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå