indigo Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 hei - det er jo så stille her, plutselig...! jeg håper det står bra til med dere - at grunnen til fraværet er at livet er fantastisk og ikke gir rom for pålogging!!!!?(eller er alle blitt hekta på facebook og synes det får greie seg?)
Mariamin Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Tittei, jeg er her jeg:) Er nå hjemme på tredje dagen med sykt barn, og da kan jeg ikke være så mye her inne. Lille Smulte synes det er utrolig morsomt å klaske på pc`n mens jeg er på nett, og blir rasende hvis jeg forflytter meg til kjøkkenet for å dibbe litt der.. Kveldene går med til sofasløving og tv titting ( og krangling om pc`n:o))
Maud Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Ikke bortreist, men temmelig travel. Livet raser av gårde med mange ting som skal skje hele tiden og da får jeg ikke logget meg inn og skrevet noe. Satser på at det blir roligere dager etter hvert.
iznogood Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 facebook er nifst! :-) her er det altfor travle dager - blir mest jobb og hus og barn og 3 timer søvn. ikke tid til å sette seg ned med noe som helst. :-( fantastisk synes jeg ikke tilværelsen er akkurat nå - men det skal ikke stå på mange ukene dette - før alle jobbprosjekter er fullført og jeg kan ta ferie (om de så liker det eller ikke)
dritgrei hei hei! Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Jeg er ikke bortreist, og sannheten er jo at jeg er innom hver eneste dag.... men jeg er liksom litt treig og fjern. vet ikke hva jeg skal si, vet ikke hva jeg skal svare...vet ikke hva jeg vil fortelle, og om jeg vil fortelle etc etc etc... jeg syns høsten er dritkjip, og jeg merker det godt i humør og alt, men jeg tør jo nesten ikke skrive det en gang. Skjønner du?? jeg er liksom helt fjern i fletta og det er ikke noe artig. Men jeg er her hver dag altså... gjerne flere ganger om dagen :-)
indigo Skrevet 16. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2008 jeg skjønner - du, vi skulle kanskje fått til sånt treff i høst, hadde det ikke vært noe? men så er det straks jul og da blir det vel helt annerledes alt mulig. da blir det så hektisk at vi ikke har tid til å kjenne etter! det er jo faktisk noe som er deilig med høsten, det at man kjenner hvordan man har det...;D syng, du! syng og vær både glad og trist og sint og sur!!!
Lupinia Skrevet 16. november 2008 #7 Skrevet 16. november 2008 Er hjemme jeg. Har sittet i sofaen hele helgen med en snørrete knert. Blir rett og slett sløv at å sitte slik, men takk og lov for DVD-filmer. Her går det i Gråtass og Byggmester Bob om og om og om igjen.....
Sara Rompompei Skrevet 18. november 2008 #8 Skrevet 18. november 2008 JA JEG ER BORTREIST!!! I allefall oppi fletta hahaha. Men nå er jeg her... og jobber hihi DET synes vel vel..... Og jeg kunne veldig gjerne tenkt meg et treff snart.. Om en 5 minutters tid.... sånn etter jul en gang kanskje....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå