trippeltopp Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 ..og som merket noe til det? Jeg lurer bare fælt.. går ikke på noe nå, selv om vi ikke forsøker å bli gravide (har bare ikke klart å surre meg avgårde til legen etter at pjokken kom). Kjører "safe sex" (dvs.hoppe av i svingen) men helt safe er jo det over hodet ikke.. I ettermiddag kjente jeg meg litt rar (kan ikke beskrive det med annet ord..var ikke dårlig, bare i merkelig form;plutselig slapp og ør). Da jeg gikk på toalettet var det ørlite brunt blod i trusen, og da jeg tørket meg kom det litt blodig slim på papiret. Etter det har det ikke kommet mer, men jeg skjønner ikke helt hva det kan ha vært? Venter mensen nå i helgen, men den pleier ALLTID å komme med kraftige menssmerter og er helt regelmessig med normale mengder blod. Så tanken slo meg plutselig at det kunne minne om slik jeg har fått beskrevet festeblødning... Gulp. Så derfor lurer jeg på om noen av dere som har hatt det også kjente det på kroppen?
Popelko Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 høres ut som det samme som jeg hadde før jeg fant ut at jeg var gravid...trodde med en gang det var mensen, men det var jo lillegull som ga sitt første tegn jeg går i hvert fall ut i fra at det var det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå