Gå til innhold

Hvordan er en Regine?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten jentebaby i magen og vi syns dette navnet er utrolig flott.

 

Hva syns dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, er ikke så ille det da :P Kakao er så godt... Hihi

 

HI

Skrevet

Eller Riegel sjokolade, tror ikke den finnes lengre:) Minner kort og godt om sjokoladeprodukter hehe. Ikke ille det nei!

Skrevet

Takker;) min datter heter det:)

 

Hun er søt, vakker og veldig kosete, aktiv, bestemt, kan bli ganske sinna men ikke slem av den grunn, liker å oppleve ting, trygg på seg selv, flink i det meste hun prøver seg på, sier fine kompliment til mamma'n sin, hjelper til i huset( hmmm.. om hun har lyst den dagen;)), snill med mindre barn, flink på skolen, har mange venner(både gutter og jenter).

 

Og kjempesnill som baby, sover godt, spiser godt og smiler mye. Fin fødsel var det også.

 

Jeg er overlykkelig for at jeg fikk en Regine:)

Skrevet

Høres ut som en av foreldrene er fransk. Ellers minner det om regime.

Skrevet

Det betyr dronning på latin;)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...