SuperGlad Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 jobb er jobb, jeg vet da det. Men jeg tror ikke hadde klart tanken på at min mann skulle sett oppi musa til kvinner dag inn og dag ut..... han hadde jo kanskje blitt litt lei , he he :-) De som jobber på Nidar f.eks driver ikke akkurat å knasker på sjokolade på fritiden....
Elletuppa Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Hørtes ikke fristende ut, men man faller jo personen og ikke yrke dems
tuppen og lillemor Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 nei vet ikke helt, heldigvis er ikke mannen min det....
It's all about me Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Er det det mannen min ønsker å etterutdanne seg som er det greit for meg. Jobben han har nå har flere negative sider, så jeg hadde ropt GO FOR IT!!!!!!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Ehh...ser ikke at det er værre enn å være sammen med en blikkenslager eller en kokk.
camosilla Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Ja hvorfor ikke? Det er da bare en jobb!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå