Mita89 Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Jeg har termin 11 desember.. da er 12 dager over termin den 23 hvis jeg blir satt i gang, og da kommer vell babyen på julaften.. dette er noe jeg IKKE ønsker kan jeg be om og ble satt i gang før, eller går ikke deT? jeg vil ikke føde på julaften:(
matekoss Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Er det så nøye da?? Får satse på at du føder før:)
Maya_1 Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Tror ikke man blir satt i gang utenom av helsemessige årsaker. Ønske om dato blir nok litt for tynt Selv har jeg termin 17.des, så kan jo føde når som helst frem til nyttårsaften, eller på julaften om hun kommer en uke over som alle tror..hehe.
*Jesamine*-84 Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 tror ikke de setter i gang noen fødsler på julaften,da blir det før eller etter. Legene vil jo ha minst mulig å gjøre den dagen.
Gjest Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Jeg er i samme situasjon som deg... Hvis jeg går over tiden (bank i bordet for at det ikke skjer!!) så blir jeg ikke vurdert satt igang før lillejulaften. Spurte jordmor om det er "gyldig grunn" til å bli satt igang tidligere, men da bare lo hun litt å sa at det er det ikke. De er på jobb uansett, å de vil jo helst at fødsler skal starte av seg selv derfor setter de ikke igang tidligere bare for å unngå å føde midt i jula. Men kan jo godt hende det er forskjellig praksis fra sykehus til sykehus. Krysser fingrene for at ingen av oss går over termin!!
Mita89 Skrevet 13. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2008 ja, vi får krysse fingrene! er jo enda noen uker det kan skje ting på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå