Twintipp og himmelblå Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Jeg har aldri smakt pønchbolle før. Kjøpte meg 3!! idag, og ventet vel og lenge før jeg satt meg til rette med en av de nå.. Smakte jo helt forferdelig! Og ser jo ut som en bæsj.. Når det ser ut som en bæsj mister jeg apetitten ihvertfall!! Noen som vil ha en pøncbolle eller 2?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Hva er det??? Bikja eter alt så du kan godt sende hit.
Mom2Two Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Ler så jeg dauer.. Har ingen fortalt deg at pønsjboller og mokkabønner er for gamliser?!?!?
Mom2Two Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 PS. Dessuten har jeg lært av noen som har jobbet på bakeri at pønsjboller lages av de riktig gamle restene av alt annet, så dyppes det i noe, så tar man sjokkis utapå og vips har man en pønsjbolle... Nå ble du nok enda mer fornøyd:p
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2008 *pjuuuuuuk* Pøncbolle og pytt i panne liksom:-p Fysj, det visste jeg ikke. Trodde det var sjokoladekake inni jeg.. Nerveimpulsene mine fikk sjokk da de forstod at de var bløt konsistens, og tannmerkene satt fast i bolla! Faen, er det bæsj eller tenkte jeg!! Fargestrøsselet på toppen fungerer bare som en luremus!! Drittbakeri..
Mom2Two Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 Du fikk meg i hvert fall til å gapskratte:p Hehe, bæsj du liksom..hehe.. Jamen, det er sant altså.. Det er litt sånn med det strøet som det er med ananas i kantiner rundtomkring. På slutten av uka lager man en restegryte av alt det man har hatt den uken, tilsetter ananas, og vips: en deilig Hawaiigryte:-D Sånn er det med det strøet og den sjokkisen også. Man tager hva som er igjen etter baksten den uka, ruller i sjokkis, så i spygrønt strøssel, og vips: Pøsnjboller!!! Yum...;o) umm...nei takk..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 13. november 2008 #9 Skrevet 13. november 2008 Huff og huff. Hunder tåler ikke sjokolade så da kan jeg ikke hjelpe deg å bli kvitt dem. Men mokkabønner er jo godt da! =)) (i veldig små mengder!)
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. november 2008 Fy fader så ekkelt da:-SS *ler* "Vips så har du en Hawaiigryte:-DD Har ikke tenkt på det på den måten før... Skal ikke ta en pepperkake for en pepperkake nei!!
Mom2Two Skrevet 13. november 2008 #11 Skrevet 13. november 2008 Nei en pepperkake er definitvt ikke alltid det den utgir seg for å være...:-p
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 13. november 2008 He he, mokkabønner er jeg-er-på-sykehjem-og-har-noe-rart-i-skuffen-godterier altså *fnis* Minner meg om da jeg trodde farmor hadde gått av skaftet og kjøpt cd til meg på jul, og inni forpakningen ligger en aldeles nydelig vi ringer julen inn med mokkabønner eske:-p
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. november 2008 Forfatter #13 Skrevet 13. november 2008 *blond* Men, er det noe med pepperkaker og eller?? Så det er sagt vil jeg ikke vite sannheten om kakemenn:)
Mone snart3barnsmor Skrevet 13. november 2008 #15 Skrevet 13. november 2008 jess da er jeg erklæert gammelkjærring i en alder av 25 år, mokkabønner er jo dritt godt da....hehehhehhehe *gomlegomle*
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 13. november 2008 #16 Skrevet 13. november 2008 Men alt som etter et visst intak kan gi promille er vel godt??? Eller? *tvinner håret*
Mom2Two Skrevet 13. november 2008 #17 Skrevet 13. november 2008 Mokkabønner er deffo sånn som folk har i nattbordet på gamlehjemmet. Gjerne utgått på dato!!! Urk..
twilla Skrevet 13. november 2008 #18 Skrevet 13. november 2008 synes puncheboller er kjempegodt, jeg! mokkabønner også... har likt det siden jeg var liten... men det var jo trist at ditt første "møte" med punchebollen ble så traumatisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå