EnJente_m_2Jenter Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Hei dere Jeg har ikm 20ende ca, men jeg vet ikke heeelt akkurat når, så jeg tenker at jeg sier 20 + + Jeg har et symptom som er veldig rart, og jeg er virkelig en person som ikke leter etter symptomer. Sier heller tvert i mot, nei nei, den stikkingen der finner du bare på hehe osv. MEN jeg er støl nederst i magen ? Og jeg trener ikke, har ikke gjort noe som skulle fått meg støl, MEN det kan jo være at jeg har gjort et eller annet ubevisst som har skapt det. Og hvorfor i all verden skulle man bli støl om man var nygravid, det er jo bare helt merkelig. Så konklusjon: ikke et verdig symptom. Jeg følger med tappen min, men altså, den lever jo sitt eget liv. I det ene sekundet er den langt nede og knallhard og lukket. I neste kan den være mykere og høyt oppe ? Hva i alle dager ?! Noen av dere som sjekker tappene da ? Og hvordan er de isåfall ? Jeg har fått kviser på brystet, det har jeg ALDRI hatt før, MEN mensen kan også forårsake dette....huff altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå