Let's hear it for the boys! Skrevet 14. november 2008 #26 Skrevet 14. november 2008 Mamma har alltid vært veldig fascinert av Marie Antoinette, og det var dette hun egentlig ville kalle meg... Så jeg var ganske sur på pappa for at han nektet! Sier seg selv at jeg ikke synes det er så leit i dag...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 14. november 2008 #27 Skrevet 14. november 2008 Jeg heter noe urkjedelig og drømte om å hete Marianne....
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 14. november 2008 #29 Skrevet 14. november 2008 Monica eller Linda. Er i dag veldig glad for at det ikke var opp til meg å bestemme Ikke det at det noe galt med de to navnene, men er mer fornøyd med det litt mer sjeldne navnet mine foreldre valgte til meg
brooklyn Skrevet 14. november 2008 #32 Skrevet 14. november 2008 chantal. hadde en heftig viktoria holt-fase da jeg var 12. slottsromaner var ALT!
Himmel og hav Skrevet 14. november 2008 #33 Skrevet 14. november 2008 Jeg ville hete Synnøve Beate Victoria! Litt bløtekake og rysjekjole kanskje... Jeg var ihvertfall ikke helt fornøyd med det kjedelige navnet foreldrene mine hadde kommet opp med, som jeg i grunnen er veldig fornøyd med i dag...
Gjest Skrevet 14. november 2008 #34 Skrevet 14. november 2008 Jeg ville hete Gjertrud Marie ... like greit at jeg ikke fikk det som jeg ville :-)
Nattinatta Skrevet 14. november 2008 #36 Skrevet 14. november 2008 heter Stine, men ville hete Stina. Tullete... hehe
Galskapens overhode Skrevet 14. november 2008 #37 Skrevet 14. november 2008 H ehe.. Jeg derimot heter Lena, og bare det.. Når jeg ble voksen skull ejeg hete Rosahav Flangoa Jeg og søstera mi kranglet masse om det navnet.. For rosa var fint, vi elsket havet og falmingoer var jo rosa de også, derav flangoa
Gidder ikke! Skrevet 14. november 2008 #39 Skrevet 14. november 2008 Jeg kalte alltid dukkene mine Michelle, så det var nok det jeg helst ville hete. Huff.
fumlis og skrikerungene Skrevet 14. november 2008 #40 Skrevet 14. november 2008 Jeg ville hete Karoline.. Det var det fineste navnet jeg kunne tenke meg. Synes ikke det nå;-)
Ranveig R Skrevet 14. november 2008 #43 Skrevet 14. november 2008 Dokka eg hadde då eg var veldig liten heitte Cecilie, så trur nok det var yndlingsnavnet tidleg. Seinare ville eg heite Monicha (MED H!). Eg og to veninner hadde faste rollefigurar då vi var ca 11 - 13. Når vi leikte saman var vi Monicha, Cathrine og Elisabeth i staden for Ranveig, Linn og Bente )
Ranveig R Skrevet 14. november 2008 #45 Skrevet 14. november 2008 ...og så var eg alltid litt misunneleg på yngste søstera mi som hadde fått det einaste fine navnet i familien: Ingrid
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 14. november 2008 #47 Skrevet 14. november 2008 Kan ikke huske at jeg ønsket å hete noe annet, men jeg skulle egentlig hete Connie, til onkel satte foten ned og nektet (visstnok eneste gang i sitt 53 år lange liv han virkelig har kjempet for en sak) så da fant mamma og pappa nytt navn som jeg bærer den dag i dag. Men som 12åring syns jeg å huske at jeg hadde en periode hvor jeg syntes det hadde vært bedre med Connie. Merkelig egentlig, for jeg er blitt mobbet hele livet for navnet mitt, så rart jeg ikke har ønsket å hete noe annet. Men er like stolt av det i dag som jeg var som liten.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 14. november 2008 #48 Skrevet 14. november 2008 - Cecilie - Charlotte (hater dette navnet idag... =/ ) - Linda Har et kjedelig navn idag.. Hege. Det er jo helt greit.... men jeg kunne gjerne ha fått et mer spennende navn..
Pocoyoツ Skrevet 14. november 2008 #49 Skrevet 14. november 2008 Lenge ville jeg helst hete Kristine, men så begynte jeg å følge med på Dynastiet, og der var jo AMANDA! Åh, det var det fineste navnet i verden!! Er ikke av den samme oppfatningen nå. Har et ganske uvanlig navn, likte det ikke så godt før, men syns det er litt mere stas nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå