Gå til innhold

Februarmammaer09-Oslo


senorita78

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi hadde nok et hyggelig treff på Egon ikveld:-)

Vi laget en liste med navn og e-post adresser, da tanken er at det skal bli lettere å lage nye avtaler, komme i kontakt på facebook osv.

For dere som ikke kunne komme ikveld: send meg gjerne navn og e-post adressen deres til min postkasse her inne på BIM, så legger jeg dere til på e-post løkken jeg lager.

Neste treff er satt til 3 desember på Peppes v Karl Johan.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei til alle som kom i dag og alle som ikke kunne komme!

 

Jeg fikk heller ikke kommet i dag, men om noen har lyst til å bare ta en kaffe/brus evt. på Kjøkken og Bar i Møllergata 16, rett ved youngstorget en dag, så hadde det vært koselig:) Uke 47 eller 48 kanskje, i 17-tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk heller ikke kommet igår.. ble i stedet pencilinkur og bihulebetennelse på meg.. men 3 des holder jeg av, og si fra om det blir noe på kjøkken og bar:) jeg sender navn og email til deg senorita :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :)

 

Det var et godt tiltak. Har sendt deg melding med mailadresse (for de som ikke får sendt melding: la senorita78 til i vennelisten min og trykket da på "Send melding" som står til høyre for navnet i vennelisten. Fikk opp side hvor jeg kunne sende melding til postkassen til Senorita78 her inne på BIM...aner for så vidt ikke om meldingen er mottatt :P )

 

Har desverre ikke kunne være med på de siste treffene for er midt i full oppussing av leilighet, og for å få ferdig bad og kjøkken før jul går de fleste ettermiddager og helger med. Skal bli godt når det er ferdig...PUH!

 

Jeg håper å bli kjent med noen av dere etterhvert slik at vi kanskje kan treffes på trilletur/cafetur osv når vi er i permisjon. Kanskje trene litt sammen også for de som vil det :)

 

Er bortreist 3.des, men blir det noe treff rett etter jul er jeg nok med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...oppdaga at jeg hadde sperra for epost på profilen min jeg:s har oppheva den nå da!

Har dere sendt e-post-lista rundt eller? Og evt er den sendt rett til epost-adressene eller til postkassa på barnimagen? hmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sendt ut, sender ut imorgen til epost-adressene. Tenkte jeg bare skulle vente litt og se hvilke jeg fikk i tillegg her inne på bim...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...