Gå til innhold

Februarmammaer09-Oslo

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi hadde nok et hyggelig treff på Egon ikveld:-)

Vi laget en liste med navn og e-post adresser, da tanken er at det skal bli lettere å lage nye avtaler, komme i kontakt på facebook osv.

For dere som ikke kunne komme ikveld: send meg gjerne navn og e-post adressen deres til min postkasse her inne på BIM, så legger jeg dere til på e-post løkken jeg lager.

Neste treff er satt til 3 desember på Peppes v Karl Johan.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139103699-februarmammaer09-oslo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei til alle som kom i dag og alle som ikke kunne komme!

Jeg fikk heller ikke kommet i dag, men om noen har lyst til å bare ta en kaffe/brus evt. på Kjøkken og Bar i Møllergata 16, rett ved youngstorget en dag, så hadde det vært koselig:) Uke 47 eller 48 kanskje, i 17-tiden?

Annonse

Hei! :)

Det var et godt tiltak. Har sendt deg melding med mailadresse (for de som ikke får sendt melding: la senorita78 til i vennelisten min og trykket da på "Send melding" som står til høyre for navnet i vennelisten. Fikk opp side hvor jeg kunne sende melding til postkassen til Senorita78 her inne på BIM...aner for så vidt ikke om meldingen er mottatt :P )

Har desverre ikke kunne være med på de siste treffene for er midt i full oppussing av leilighet, og for å få ferdig bad og kjøkken før jul går de fleste ettermiddager og helger med. Skal bli godt når det er ferdig...PUH!

Jeg håper å bli kjent med noen av dere etterhvert slik at vi kanskje kan treffes på trilletur/cafetur osv når vi er i permisjon. Kanskje trene litt sammen også for de som vil det :)

Er bortreist 3.des, men blir det noe treff rett etter jul er jeg nok med.

Hmm...oppdaga at jeg hadde sperra for epost på profilen min jeg:s har oppheva den nå da!

Har dere sendt e-post-lista rundt eller? Og evt er den sendt rett til epost-adressene eller til postkassa på barnimagen? hmm....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...