Gjest Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Sønnen min på 3 år har kort tungebånd, og klarer ikke å si r. Svigermor har tipset meg om å få det klippet, det måtte nemlig sambo. Så i dag fikk jeg endelig somlet meg til å bestille time hos legen, men hun legesekretæren hadde ikke hørt om det før. Klipper ikke leger det? Må man til tannlege eller på sykehuset? Fikk i alle fall time tidlig i des. så legen får sett på det.
Gjest Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 hei. jeg skal klippe tungebandet på min lille neste uke. da skal jeg til tannlegen. så du kan hendvende deg til dem i stede for å gå til legen.
velsignet med to Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Vi måtte også få klippet tungebåndet på lillegutt, fikk henvisning fra fastlegen til ønh-poliklinikk. Gjort på 3 minutter.
*Cara* Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Samtlige leger jeg har pratet med sier at det er "gammeldags" å klippe tungebånd idag. Dette var noe de gjorde mye før, men som nesten ikke blir gjort nå. Du får det sikkert gjort hvis du mener det er nødvendig.
Raych Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Det er visst tannlegen som ordner med dette:) Om h*n gjør det selv, eller om han henviser til sykehuset vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå