elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 primer? Hva heter den isåfall, finner ikke noe på strawberrynet. Hvordan er concealeren? Og hva er mineral veil? Og facecolor - er det til å ha på toppen igjen for å få litt farge? og hvilken kost bruker man til den? Er så mye jeg prøver å forstå..
Gjest Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Jeg bruker bare pudderet og rougen, har ikke sett behov for noe mer enn det. Så jeg kan dessverre ikke svare deg på noe særlig mer, hehe.
* 5 om dagen * Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 det er litt vanskelig å forklare, men jeg kan tipse deg om at om du går inn på qxl, og søker på make up der, kommer det opp drøssevis av id produkter opp.(eller om du søker på id.minerals) jeg kan anbefale noen selgere for deg, som jeg vet er veldig seriøse. themakeup, nyeting, rhcp-forever,lollo 18, og tuppa 1. de vet jeg er seriøse...... lykke til i jungelen :-)) tips: les hva de forskjellige har fått som anmeldelser.og på hvert proodukt,står det litt beskrivelse.
* 5 om dagen * Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 sjekka litt inne på qxl nå, for å se hva du måtte søke etter, og da kom jeg frem til at du må søke på helse og velvære, der det står "hva leter du etter"? må du ikke skrive noe. etter det så kommer du til en side hvor du må trykke på kosmetikk, og lete litt ut derifra.
snartmammapåny Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Primeren heter BareVitamin, den er god. Consealeren er ok, selv bruker jeg en som heter bisque. Mineral veil er for å unngå oljete hud utover dagen og gir en flott avslutning på makupen, gjør og at den holder lenger. Facecolor er for litt farge og glød Jeg bruker samme kost til mineral veil og facecoloren. Bruker id sin Flawless Application Brush. Bruker kabuki børste til foundationen da den dekker bedre. Og ja, jeg elsker id sminken Kjøper alt på www.ebay.com der finner du den definitivt billigest. Hande med superselgere som har godt omdømme så er du veldig trygg.
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 13. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2008 tusen takk for svar! Men hva er rekkefølgen? primer, concealer, foundation? skal mineral veil eller face color til slutt?
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Hvem er seriøse på ebay? Har aldri handlet på ebay før, så blir litt stresset av hele auksjonspreget, hehehe
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 Jeg har concealer, foundation og mineral veil - i den rekkefølgen. Vil tro de andre to kommer først og sist.
Gjest Skrevet 14. november 2008 #9 Skrevet 14. november 2008 Mineral Veil tilslutt. Etter at alll sminke er lagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå