Dozer Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Hva gjør jeg nå egentlig? Det er ikke spesielt vondt egentlig! Men har en diger kul ved en tann som jeg har time for å fortsette å fikse på om to uker! Men er det noe jeg kan gjøre for å få den bort? Stikke hull på den f.eks?
Holly❄️ Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Jeg har vel hatt det 2 ganger i løpet av livet, og det er ikke godt nei:P Men jeg satt med fingeren og dyttet på den, for den var så irriterende... og plutselig sprakk det.. blæh.... Hvis den ikke gjør for vondt, så kan du godt presse litt på den.. skal heldigvis ikke så mye til før den sprekker...
SmashingMummy Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Ring tannlegen så skyller de for deg lik at det ikke blir noe infeskjoner. Jeg var nødt til det da jeg hadde den helt bak over visdomstanna og ikke fikk llukket munnen. Den spakk i det jeg var på vei til tannlegen, men han ville likevel ha meg inn så. Men at den sprakk var heeelt fantastisk deilig, dog ikke god smak....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå