morsomjente Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 hei er "ganske" ny her, men skal innrømme det at jeg har vært her inne siste tre ukene, og lest mye bra og mye som jeg har lurt på... Har et barn fra før (2005), ble da gravid på 1 pp...dette er første pp nå....har ikke noe forventninger at det skal klaffe med engang. Men hadde el 3.nov..føler at jeg har masse syntomer...konstant sulten, små kvalm inni mellom, mensmurring, utrolig kort lunte !! har ikm 21.nov er det noe flere som skal teste da??er veldig spennt selvom jeg ikke blir skuffet hvis dette tar litt lengre tid enn siste gang.. Dere som har vært gravid før, er det vanlig å ha sånn "stikking" i brystene/vortene...har aldrig hatt det før, pleier å få litt vondt før mens, men ikke på denne måten... Masse lykke til dere som også prøver...
morsomjente Skrevet 13. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. november 2008 obs grunnen for at jeg spør om det er vanlig med sånn "stikking" er fordi jeg hadde ikke noe symptomer siste gang...
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 hei, og velkommen;-) det er en skravletråd for ikm uke 47 hvor vi er mange som har samme syklus som deg;-) selv har jeg ikm 17-19 nov... jeg har også et 05- barn, og det er sannelig på tide med søsken, synes jeg;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå