Gjest Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Jeg har vært så utrolig teit å farget håret mitt selv. Har gjort det mange ganger før, men nå hadde jeg en brunfarge i bunnen og striper over og da ble håret orange i bunn... Farget med Loreal sin dobbelpakning med farge og striper i ett. Hva gjør jeg nå? Har ikke mulighet til å gå til frisøren i morgen og skal ut på kvelden. Skal jeg stripe det eller ta samme farge på nytt? Noen råd? Ps: skjønner at jeg helst burde gått til frisøren, men som en nest beste løsning.... hilsen klønefargern:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå