Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært så utrolig teit å farget håret mitt selv. Har gjort det mange ganger før, men nå hadde jeg en brunfarge i bunnen og striper over og da ble håret orange i bunn... Farget med Loreal sin dobbelpakning med farge og striper i ett. Hva gjør jeg nå? Har ikke mulighet til å gå til frisøren i morgen og skal ut på kvelden. Skal jeg stripe det eller ta samme farge på nytt? Noen råd? Ps: skjønner at jeg helst burde gått til frisøren, men som en nest beste løsning....

 

hilsen klønefargern:)

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...