Gjest Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Jeg har vært så utrolig teit å farget håret mitt selv. Har gjort det mange ganger før, men nå hadde jeg en brunfarge i bunnen og striper over og da ble håret orange i bunn... Farget med Loreal sin dobbelpakning med farge og striper i ett. Hva gjør jeg nå? Har ikke mulighet til å gå til frisøren i morgen og skal ut på kvelden. Skal jeg stripe det eller ta samme farge på nytt? Noen råd? Ps: skjønner at jeg helst burde gått til frisøren, men som en nest beste løsning.... hilsen klønefargern:)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Tok du fargene og stripene sammen? Eller tok du først farge og så striper?
Gjest Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Først farge og så striper...Gjorde sånn det står i vedlegget:)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Så du på din egen hårfarge sånn sammenligning på pakken? Hmm., orange? Hvordan hårfarge hadde du før du startet da?
Gjest Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Jeg hadde en brunfarge, med sikkert litt rødt i, i bunn og lyse striper over... Ellers er jeg ganske kommunefarget, blir helt lys på sommeren da. Dette har aldri vært noe problem før...Huff, hva skal jeg gjøre? Kan striper ta det tro?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Jeg syns du skal prøve en helfarge jeg, på nytt igjen.. Som sagt aner ikke hvordan kjøpe fargene er i forhold til vanlig salongfarger.. Eller at du går og kjøper en ny farge, kanskje en med litt mer dybde enn den du kjøpte nå? Et steg mørkere i dybden på fargen, oxo prøv og legg striper over.. Men prøv deg på en litt mørkere farge i morgen med striper over:)
maria isabell Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 den pakken burde være forbudt å selge! har retta opp mangen hår pga den pakken! viss eg husker rett ( det er noen årsiden eg var frisør) du farger håret og så smører på stripene? den teknikken bør en være godt trent for å få til...blir fort klattete og en har liten kontroll på hvor mye striper det blir... så lenge det er orange har du litt pigmeneter igjen...farg det i en varm farge for å motvirke det grønne som kan komme når en farger bleika hår....grønt og rødt er komplimentær farger...farge på farge på farge sliter på håret og håret blir mørkere og mørekere....helst skulle du hatt en forpigmentering,men da må en til frisør....
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 Pass på at du velger en farge HELT UTEN RØDT i når du skal farge over..
Gjest Skrevet 13. november 2008 #9 Skrevet 13. november 2008 Takk. Tenkte kanskje på askeblond siden det ikke er røde pigmenter i den, men da skal jef ta en mørkere. Tusen takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå