SmashingMummy Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 av at de har den lille guttungen med på torsdagsklubben. Usmakelig!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Hvorfor... ?? Fordi han latterliggjør casuals??
SmashingMummy Skrevet 13. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2008 Nei... mere fordi det blir litt for voldsomt. Syns det hadde vært kult om det hadde vært en, kall det ung voksen, ikke fordi jeg aner hvor gammel han er men...... Selve greia i seg selv kan være morsom, men for min del mister det litt av humoren fordi det er guttunge som står og banner og styrer.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Tja... Jeg synes nå måten de latterliggjorde casuals på hva helt genial.. Kan ikke skjønne poenget med det .. Og det er ikke lenger en et par uker siden enga hadde casuals klare til stor slagsmål.. AT de bruker en liten guttunge til og formidle det kan kanskje diskuteres..
SmashingMummy Skrevet 13. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2008 Ja, selve budskapet klager jeg ikke på. Bare den hvem de bruker til å formidle det på.
Gjest Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Er enig med deg. Har ikke sett på i kveld, men har reagert på språket han må bruke tidligere. Som f.eks med Snoop Dog, da han pratet om å få damer i seng.
julenissen Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Mistenker at denne gutten er litt eldre enn han ser ut til jeg da....
SmashingMummy Skrevet 13. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. november 2008 Ja, jeg håper det. Og regner også med det. Men syns egentlig ikke det hjelper... Syns fortsatt det blir smakløst.
julenissen Skrevet 13. november 2008 #9 Skrevet 13. november 2008 Synest faktisk det kan være morsomt jeg...hehehehe...
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. november 2008 #10 Skrevet 13. november 2008 Bare sånn at det er sagt, han som plukka av han alle våpnene, det var søskenbarnet mitt. =D Så vet dere det oxo. Hehe.. =)
Ella Sofie Pappa Skrevet 13. november 2008 #11 Skrevet 13. november 2008 Blir mere sur og provosert av oppgulpet til Gjertsen som bl.a. aldri kan le av andre og bare sitter å loggrer etter å slippe til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå