Gå til innhold

Blir så provosert ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

av at de har den lille guttungen med på torsdagsklubben.

Usmakelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor... ?? Fordi han latterliggjør casuals??

Skrevet

Nei... mere fordi det blir litt for voldsomt.

Syns det hadde vært kult om det hadde vært en, kall det ung voksen, ikke fordi jeg aner hvor gammel han er men......

Selve greia i seg selv kan være morsom, men for min del mister det litt av humoren fordi det er guttunge som står og banner og styrer.

Skrevet

Tja... Jeg synes nå måten de latterliggjorde casuals på hva helt genial.. Kan ikke skjønne poenget med det .. Og det er ikke lenger en et par uker siden enga hadde casuals klare til stor slagsmål.. AT de bruker en liten guttunge til og formidle det kan kanskje diskuteres..

Skrevet

Ja, selve budskapet klager jeg ikke på. Bare den hvem de bruker til å formidle det på.

Skrevet

Er enig med deg. Har ikke sett på i kveld, men har reagert på språket han må bruke tidligere. Som f.eks med Snoop Dog, da han pratet om å få damer i seng.

Skrevet

Mistenker at denne gutten er litt eldre enn han ser ut til jeg da....

Skrevet

Ja, jeg håper det.

Og regner også med det. Men syns egentlig ikke det hjelper...

Syns fortsatt det blir smakløst.

Skrevet

Synest faktisk det kan være morsomt jeg...hehehehe...

Skrevet

Bare sånn at det er sagt, han som plukka av han alle våpnene, det var søskenbarnet mitt. =D Så vet dere det oxo. Hehe.. =)

Skrevet

Blir mere sur og provosert av oppgulpet til Gjertsen som bl.a. aldri kan le av andre og bare sitter å loggrer etter å slippe til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...