Gå til innhold

Noen med store bryster som kan annbefale ammebh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser de har mange fine på mammatrend men med store bryster er det vanskelig å kjøpe på nett. Jeg trenger rundt 85 f tenker jeg, kanskje til og med større vi for se. Liker mye støtte og helst med spiler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

triumfh på lindex, spør betjeningen om hjelp, de som kan det er veldig flinke, så får håpe du møter ei sånn, hehe.... har enda ikke funnet ammebh i str stooor med spiler, men med de jeg hadde forige svang var de tikke spiler å de var kjempegode, og fine på, så ikke noen spes forskjell, puppene er jo harde og rundt pga melka så da står dem jo bare der, heheheh..... jeg har 85 e i mine ammebh'er.... lykkke til:-)

Skrevet

litt skrivefeil, men forståelig.... hihi

Skrevet

Hei!

Jeg var innom Netty i Bergen og der anbefalte de å ikke ha spiler når du ammer fordi de aller fleste kvinner bruker feil størrelse bh. Hvis du bruker for liten bh med spiler kan du få betennelse i puppene... Jeg vil anbefale at du går inn på Netty og kjøper, selv om det er litt dyrt. De har veldig god peiling.

Skrevet

Har en i 85 g fra Chance. Den er fin og ikke altfor dyr. Med spiler.Ville ikke anbefale den de første mnd man ammer.

De første mnd likte jeg best en type triumph bh. Den var helt myk og elastisk-og uten spiler. Brystene mine var ihvertall ømme og veldig sprengte til tider+ekstremt såre brystvorter. Kjøpte i 85 E(største jeg fikk tak i). Gikk greit fordi den var så elastisk.

Er de for stramme ol. kan det gi problemer.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

www.underverker.no !!!!

Den beste butikken for oss med store pupper. Selv brukte jeg 75 H i begynnelsen av ammeperioden, jeg skal love deg at det ikke var enkelt å finne bh da... Men underverker.no er en kjempebra butikk med godt utvalg og god service. Anbefales!

Skrevet

Takk supermann! Alltid godt med flere alternativer. Ellers er det stort utvalg på figleaves.co.uk, men da må man jo legge til for toll og moms...

Skrevet

Jeg vil også anbefale underverker.no! Rask levering og alle størrelser. Jeg har prøvd alt mulig fra spesialbutikk og Triumph (utrolig ubehagelig, synes nå jeg...) til de billigste på Cubus. Den jeg brukte hele tiden til slutt var abecita sine. Veldig bra! Jeg ammet over et år, og da er det verdt å bruke litt penger.

Men jeg anbefaler å ha en uten spiler også til begynnelsen og om natten.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Jepps, enig med Tussi&Tigergutt: Abecita sine bh'er er gull verdt!

Jeg har minst 5 utgaver av samme modell, og i begynnelsen tok jeg bare ut spilene ut av et par av dem. Gode kosebh'er! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...