lise-mor Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Vi skal ha navnefest for sønnen vår om 2 uker. Etter seremonien hadde vi tenkt en koselig sammenkomst hjemme med kaffe og kaker. Er det greit, eller bør/"må" vi ha matservering? Usikker på hva vi bør gjøre..
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 jeg skal ha det helt enkelt når lillegull døpes...kakebaking skal gå på dugnad så lager jeg snitter eller rundstykker! thats it! hvorfor gjøre så stort ut av det....det enkle er ofte det beste blir nå like hyggelig for det!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 hei hei, vi gjorde det helt enkelt med to forskjellige salater og hjemmelagde rundstykker til.(kjempe bra tilbakemelding fra gjestene) er godt med noe annet enn bare kaker i magen men man trenger jo ikke å gjøre så mye ut av det??? også hadde vi kaker og kaffe etterpå, lagde noen kaker selv og kjøpte 1, resten kom familie og venner med:-) kjempe flott dag.. lykke til
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 hei melamin & mini- max jeg lagde en kyllingsalat med pasta og en skinke og ost salat, resterende salat ingrediensene hadde jeg i små boller slik at de kunne mikse og trikse selv:-) stekte Scampi med sweet chilli og litt småtterier så sånn sett ble det også en salat buffet. syntes det var kjempe godt og veldig enkelt... ble ikke så stappet i magen sånn midt på dagen:-) tror alle gjesten syntes det var veldig bra og litt anderledes:-) anbefales:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå