Gå til innhold

Er det greit med kaffe og kaker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha navnefest for sønnen vår om 2 uker. Etter seremonien hadde vi tenkt en koselig sammenkomst hjemme med kaffe og kaker. Er det greit, eller bør/"må" vi ha matservering? Usikker på hva vi bør gjøre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal ha det helt enkelt når lillegull døpes...kakebaking skal gå på dugnad :) så lager jeg snitter eller rundstykker! thats it!

hvorfor gjøre så stort ut av det....det enkle er ofte det beste :) blir nå like hyggelig for det!

• 2 uker senere...
Skrevet

hei hei, vi gjorde det helt enkelt med to forskjellige salater og hjemmelagde rundstykker til.(kjempe bra tilbakemelding fra gjestene) er godt med noe annet enn bare kaker i magen men man trenger jo ikke å gjøre så mye ut av det??? også hadde vi kaker og kaffe etterpå, lagde noen kaker selv og kjøpte 1, resten kom familie og venner med:-)

kjempe flott dag..

lykke til

• 2 uker senere...
Skrevet

hei melamin & mini- max

jeg lagde en kyllingsalat med pasta og en skinke og ost salat, resterende salat ingrediensene hadde jeg i små boller slik at de kunne mikse og trikse selv:-) stekte Scampi med sweet chilli og litt småtterier så sånn sett ble det også en salat buffet. syntes det var kjempe godt og veldig enkelt... ble ikke så stappet i magen sånn midt på dagen:-) tror alle gjesten syntes det var veldig bra og litt anderledes:-)

anbefales:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...