Gå til innhold

Jeg har fornyet meg!


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Er vel to år siden jeg var hos frisøren sist (mannen tok de verste tuppene i våres), så nå var håret mitt langt (vi snakker til midt på ryggen), slitt, fargeløst (musegrå)....

 

2 timer (mamma passet Linus som bare sov) og 1400 kr senere har jeg hår til skuldrene som er mørkere og ser mye, mye friskere ut. Jeg føler meg jo nesten litt hot! ;) Kanskje man får inspirasjon til å pynte seg litt mer i hverdagen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer SÅ masse, det er så deilig å gjøre noe sånn, jeg skal klippe meg og farge håret imorra, det er vel i ca samme stand som håret ditt var :P Er sikkert 4 år siden sist farging og har bare klippet det verste et par ganger de siste 4 årene... gleder meg som en unge til julaften:)

 

Ska i bryllup på vestlandet neste helg så må nesten gjøre noe, kan ikke komme i bryllup og se ut som et vrak på hodet :P Sambo skal få seg en klipp på lørdag, det er pappagave :P hehe, han trenger en klipp nå han også og det var liksom det beste jeg kunne komme på som pappa-gave :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som du ble fin ja!

 

Er utrolig deilig å ta en tur til frisøren, man føler seg så fresh og fin etterpå. Tror jeg må ta meg en tur dit selv:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du ser ut som en prinsesse :) Det er godt å få fikset seg på håret av og til.

 

Jeg skal på sjanteball igjen. Så det spørs om jeg ikke må en tur til frisøren før det. Jeg er grå som en 60 åring, minst! Begynte å bli grå når jeg var 22. Det er visst bare slik i familien min. Tanten min har farget håret lenge. Så jeg mp nok få litt farge i mitt også tenker jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...