Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Er det flere enn meg her inne som "sliter" med mannfolk som spiller WOW HEEEELE tiden?!?! Tror jeg sprekker snart av galskap!!!! Er så forbanna på de som har oppfunnet spillet... Og at det koster penger! Fy faen!!! Gubben gidder ikke gjøre en dritt hjemme, bare sitte med spillet! Han begynte klokken 17.30 i ettermiddag, og sitter enda... Har faen ikke løfta på ræva 1 sekund en gang! Ikke orka han og gi ungen kveldsmat eller bade han! JEG KOKER!!!!!!!
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Kanskje han har et spillproblem. Sett ned beinet da.. min er sånn med nye spill, men det går fort over. Og synes jeg det trekker ut for lenge får han ganske klar beskjed
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Huff... Jeg har faktisk prøvd ALT! Utenom å ta bort pc'n... Prøver å si at han kan spille av og til, men da får jeg bare beskjed om at han lever i et fengsel av et forhold, og ikke får drive på med hobbyen sin... :S Snakker om hobby sier jeg bare!! HI
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Kjenner meg igjen i mannen din, jeg driver ikke med spill, men sitter på nettet:) Blir en form for avhengighet.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Trodde dette gjalt playstation eller noe i den duren.. Tenkte jeg skulle si til deg at du fikk gå å klippe over ledningen til kontrollen, men litt verre når det er data! hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå