MammaMia123 Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Jeg har reservert meg mot alskens tlf salg ol men tror dere det nytter? For 3 min siden ringer Norsk gallup meg! Nå selger jo ikke de noe, men alikevel... Klokka var kvart på ti!!! Det synes jeg er skikkelig frekt! *freeeeeeeees*
Line_78 Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Man kan ikke reservere seg mot opinionsundersøkelser står det nettsiden der man reserverer seg mot telefonsalg. Så de har nok lov. Men syns kvart på ti er lovlig seint da!
mamman til to gutter Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Man kan ikke reservere seg mot norsk gallup ol fordi de skal undersøke ting ut fra en del av befolkningen som skal representere hele befolkningen og hvis de ikke kan spørre de som reserverer seg, så blir ikke utvalget representativt, dessverre. Jeg pleier å høflig svare at det passer litt dårlig "akkurat nå" og da spør de alltid om de kan ringe igjen en annen gang og da svarer jeg "helst ikke" og da ringer de ikke på en stund igjen.
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Vel, viasat tok kaka her... purring på en betalt regning kl 0113 ei natt, riktig nok på sms og betalt to dager etter forfall pga nettbank problemer men.... noen tips??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå