Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 før man prøver? Eller er det bare bang bang, å kjøre på? Tenker på strålene/ bølgene, om de "sitter" lenge i kroppen? Må sette prøvinga på vent (argh) inntil MR er ferdig....
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Aner ikke, du får spørre dit du skal. Ta en telefon eller vente til du kommer dit. Eller begge deler for å være sikker.... Regner med at du kan prøve med en gang etter....
aanonym Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Kan ikke tenke meg dere trenger å vente. Legene hadde ingen betenkeligheter med å ha meg i MR da jeg var 9 uker på vei.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Ok, takk for svar:) Gravide skal helst ikke ta mr, fordi de ikke vet om det kan være skadelig. Legen sa til meg at jeg måtte sette prøvinga på vent, hadde uansett ventet. Glemte å spørre om etterpå Skal høre med de for sikkerhets skyld. Men det er mange gravide som har tatt mr ja, for all del, uten at det har skjedd noe. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå