GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Hvordan får eg det? må eg til legen for å hente den, eller kan de sende den jem til meg? Noen som vet ?
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Spørs hva du trenger legeerklæring til. Er det sykemelding så kan legen sende den direkte og NAV pleier å sende brev til legen der de etterlyser legeerklæring. Hvis du trenger fortgang i saken er det vel best å levere den selv-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå