Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 er det vondt og FJERNE spiralen? hvor mye koster det ca? kan fastlege gjøre det?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Gjør mindre vondt å fjerne enn å få satt inn, synes jeg. Tror jeg betalte mellom 1200-1500 kroner for hormonspiral for 5 år siden. Husker ikke helt nøyaktig. Fatlegen min overlater innsettingen til en gynekolog, fordi det bør tas innvendig UL for å sjekke slimhinnenes størrelse før innsetting. Har med risiko for at den faller ut eller plasserer seg galt å gjøre. Fastlegen fjerner.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Ikke vondt å fjerne, bare litt ubehagelig. Hva det koster å fjerne? Vanlig legetimepris??? Min fastlege fjernet min spiral.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Fjerne spiralen er ikke vondt, litt ekkel følelse bare. Fatslegen kan gjøre det, og da er det vel bare ett lite tillegsgebyr. Gjør du det på privatklinikk koster det 800,-, fjerne den alså
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 hva menes med litt ekkel følelse bare?hehehe
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #7 Skrevet 15. november 2008 Jeg dro ut min kobberspiral selv på den sterkeste mens-dagen. Stod i dusjen og fisket tak i tråden, og vips var den ute!!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #8 Skrevet 15. november 2008 Jeg har hatt både kobber og hormonspiral. Begge flyttet seg opp til livmoren og satte seg fast.. Måtte på sykehus å operere bort begge gangene. Men det var jo ikke vondt å fjerne for jeg fikk bedøvelse.. ) Håper det ikke skremte deg. Lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå