h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Foretrekker dere bukett eller potteplante? Jeg tror jeg helst ville hatt potteplante, men gir som regel bort i bukett....
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Varierer litt hva jeg gir, men blir nok oftest buketter. Synes det er koseligst å få buketter, for det kjøper jeg meg aldri selv...
Gjest Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Jeg er veldig glad i buketter! Om jeg skal få potteplanter, så blir det jo etterhvert fullt.....eller kanskje ikke....de dør jo som regel etter et par uker hehe
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 13. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2008 nettopp...hehe:))
blond Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Liker både å få og gi blomsterbuketter. At de dør etter en viss tid skiller dem ikke nevneverdig fra potteplantene...
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Jeg er veldig glad i sånne sammenplantninger. Sukkulenter og kaktuser er også fine.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 Liker godt å få buketter, og er stort sett det jeg gir bort også.. Ettersom jeg ikke eier grønne fingre i det hele tatt - så buketter eller planter, ikke alltid dem ha så lang leve tid her i heimen uansett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå