h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Ser dere på det, eller ikke??? Jeg må se på det, selv om ikke ALT faller i min smak.... men noe morsomt er det jo....
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Har ikke sett det på flere år... Ikke helt min smak... Og kan ikke fordra oppsynet til O.J....
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Jeg ser på det. Er enig i at OJs krumspring ikke er det jeg ler mest av, blir flau på folks vegne av han.
blond Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Innlegget med guttungen som er frekk synes jeg går langt over streken. Hvilke signaler sender det? Blir dessuten lei av alle replikkene som skyldes tekstforfattere og som fremføres dårlig og at Gjertsen og OJ som regel virker halvfulle.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Så på det før. Men ble lei det. Så det tilfeldig igår igjen, og syntes det var helt likt. Ikke noe nytt. Og OJ var morsom i begynnelsen, men går nå alt for langt over streken, og er bare dum og kjedelig. Er liksom brukt. Finn på noe nytt sier jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå