Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Jeg vil gjerne ha sex med mannen min, men han vil ikke. Jeg har 10 dager igjen til termin, og vet det ikke blir noe særlig til sexliv på et par mnd kanskje. Jeg føler at han ikke vil pga magen. Den er litt i veien.. Men kan gjerne sitte oppå jeg, men.. Jeg kan gjerne suge ham, men da må han dusje først og det gidder ikke han. Jeg spurte om vi kunne ha sex nå, men han sa han var trøtt. I stedet dro han på butikken og kjøpte seg 6pk med øl, og la seg på sofaen foran pc'n og ser film. Er bare innmari skuffa.. Han vil bare ha sex en gang i uken av plikt tror jeg.. Vi har vært sammen siden februar, og jeg har aldri opplevd at sexlivet dabber sånn av! Jeg føler meg feit og stygg, og vet ikke hva jeg kan gjøre. Har kjøpt masse sexy undertøy, men hvis han synes at magen er stor, kan jeg ikke gjøre noe med det. Jeg har dusjet, shave'a leggene og nedentil, har sminket meg litt, men ingen effekt.. Attpåtil sier han at han ikke får sove pga meg. Jeg sover utrolig dårlig nå, og vil legge meg på stua slik at han skal få sove. Han står opp kl 5.. stakker.. Nå skal jeg ikke syte mer..
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Mange menn føler det litt skummelt å ha sex med en høygravid kvinne. De er redde for å skade barnet og klarer ikke å nyte det sånn som de gjør ellers. Tror kanskje vi kvinner bare må akseptere at det er sånn et er og heller gjøre andre hyggelige ting sammen. Du har jo ikke lenge igjen til termin og om kort tid har han sikkert lyst igjen. Ha litt tålmodighet med ham så går det seg nok fint til. Lykke til med fødsel!
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Tror det handler mindre om magen, og mer om hva som er der inne. og redsel for at fødselen skal gå igang mens dere "har dere". Snakk med ham da
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Kanskje han ikke liker å bli tvunget til å bli familie? Siden du har vært gravid mer eller mindre hele tiden dere har vært sammen... Payback is a bitch!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå