Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Ane


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på navn til jenta i magen og synes det er ett kort, greit, sterkt men også koselig navn

 

...men vet ikke helt, hva tenker dere om en Ane?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempeflott..rett og slett

Skrevet

Nydelig! En flott og sterk jente (som min venninne =))

Skrevet

Vi hadde Ane som et av to navn, men da hun kom fant vi raskt ut at det ikke var noen Ane vi hadde fått på besøk:-)

 

I forhold til det navnet vi valgte ble Ane rett og slett for veikt.... Men det er pent:-)

Skrevet

Hvorfor synes du Ane er ett kjedelig navn?

 

Ada er flott, men liker kanskje Ane hakket bedre

 

HI

Skrevet

Nydelig navn. Vi hadde faktisk det som jentealternativet første gang (men det ble en gutt, så da falt det jo bort).

Skrevet

Hva valgte dere i stedet?

 

HI

Skrevet

Det ble en Thea. Nå er dette mange år siden og før det ble et motenavn. Men hun er ei tøff jente med bein i nesa. Morsomt å oppdage når man hilser på barnet sitt for første gang at det faktisk ble klart hvem hun var:)

Skrevet

Ja, kanskje vi også velger noe helt annet når hun blir født. Men nå liker jeg Thea godt og synes egentlig det er i samme gruppe som Ane navnet :-)

 

HI

Skrevet

Synes Ane er kjempeflott. Ikke veigt i det hele tatt. Har en venninne som heter Ane Charlotte. Synes det er en fin kombinasjon. Bruker bare Ane da. Kanskje det er samme Ane som Prebs kjenner? :)

Skrevet

Ja, det er det som er så morsomt. Vi også hadde de som favoritter før fødselen. Men i det hun kom ut og jeg tittet på henne så sa jeg det høyt og tydelig; Dette er ingen Ane, dette er jo Thea:-))

Skrevet

Synes Ane er et flott og sterkt navn jeg! Kommer vel ann på hvem man kjenner med det navnet. Kjenner to Ane'r og de er flotte begge to.

Skrevet

Hei, MtG, min venninne heter "bare" Ane, så er nok ikke det. Men flott navn på venninnen din, da :P

Skrevet

Hvis jeg får en jente en gang, skal hun hete Ane!

 

Tror det må være det nydeligste kort-navnet jeg vet om! Kort-sterkt-ujålete og vakkert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...