Holly❄️ Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Han ble innlagt for en uke siden, lungebetendelse og fikk ikke kontakt med han. Slik har det vært i en uke. For 2 dager siden sviktet nyrene totalt, han fikk indre blødninger og ene lungen kollapset. Nå har legene og familien bestemt at de skal avslutte behandlingen. Nå får han bare litt oksygen og morfin.. mye morfin... Han puster visst utrolig dårlig, helt grusomt og høre på visstnok. Mamma og søsteren min er der nå, sammen med mormor og tante. Huff, så fælt og vite at han ligger der og puster så fælt og sliter.. Håper han slipper og lide mer nå.. bedre at det er over, enn at han skal lide lenge...
Mom2Two Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Jeg vet dessverre så altfor godt hvordan du har det. Vi venter nemlig på at farfar skal dø. Der har de også avsluttet behandlingen, bortsett fra smertelinding. Det er tøft for dem rundt. Vi var gjennom det samme med farmor i sin tid. Beege to hadde/har kreft med full spredning. Jeg håper morfaren din slipper snart. Det er ikke noe godt å se på at dem man er så glad i har det så vondt:-( Varme tanker herfra
ehtaner84 Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 UFF... så grusomt. var igjennom det samme i mars. min kjære beste bestefar gikk bort. han skulle blitt 89 år i dag. føler virkelig med deg. fikk samme beskjed på morgenen dagen han døde. dro og besøkte han den dagen. fikk konstantert at han var halvt hjernedød og de fleste organer hadde sluttet og fungere, og det surklet høyt i pusten hans, men jeg viste han kunne høre meg. fortalte han hvor glad jeg var i han rett før lyset sluknet. det er tungt, veeeldig tungt, men det er en ting som må skje. håper morfaren din har levd et langt og bra liv, at han går på en fredfull måte, og jeg gir deg en STOOOOOOR klem.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Uff...... Vet så altfor godt hvordan det er å vente på at noen ska dø... For 2 år siden så bodde mamma og jeg på sykehjemmet sammen med pappa som hadde kreft...... Trodde mange ganger at han kom til å dø.. måtte sitte å høre på den forferdelige pustingen hans...... Vi håpa faktisk flere ganger det at han skulle få slippe smertene og slitet... Tilslutt så sovna han rolig inn... helt uten smerter... vi fikk holde handa hans da han tok sitt siste pust.... Jeg hadde forferdelig dårlig samvittighet for at jeg håpa at han skulle dø.. men det var jo bare for at han skulle få slippe å ha de forferdelige grusomme smertene som jeg vet han hadde...... Man skal ikke ha dårlig samvittighet for å ønske at de skal sovne inn når de er så syke som de er.... Håper morfaren din får slippe nå og sovne inn rolig uten smerter..... sender deg en stor trøsteklem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå