Gå til innhold

Hva er rett i en invitasjon..??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ber inn til bryllupsvennefest, også lurer jeg på noe.

 

Hvis vi ber en barndomskammerat av sambo- kall han "Jens", og han har kjæreste som vi ikke kjenner (og kanskje ikke vet navnet på- selvsagt kan man finne ut navnet) . Skriver man da "Til Anne (feks) og Jens" eller Til Jens m/foelge...?

 

Damenes navn skal jo alltid stå foerst, men foeler det litt rart å ha hennes navn foerst, når man ikke kjenner vedkomne. Hun er jo da bedt kun pga "Jens"...

 

hehe.. flisespikkeri, men lurer...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke hva som er "rett", men jeg ville skrevet jens med følget.... for det er jo han som er invitert!

Skrevet

Jeg ville funnet ut hva dama heter, så ville jeg skrevet "Til Jens og Anne"..

 

Da føler hun seg kanskje velkommen også;o)

Skrevet

Ok, tror jeg går for foelge :) Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...