ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Vi ber inn til bryllupsvennefest, også lurer jeg på noe. Hvis vi ber en barndomskammerat av sambo- kall han "Jens", og han har kjæreste som vi ikke kjenner (og kanskje ikke vet navnet på- selvsagt kan man finne ut navnet) . Skriver man da "Til Anne (feks) og Jens" eller Til Jens m/foelge...? Damenes navn skal jo alltid stå foerst, men foeler det litt rart å ha hennes navn foerst, når man ikke kjenner vedkomne. Hun er jo da bedt kun pga "Jens"... hehe.. flisespikkeri, men lurer...
SuperGlad Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Jeg aner ikke hva som er "rett", men jeg ville skrevet jens med følget.... for det er jo han som er invitert!
Mom2Two Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Jeg ville funnet ut hva dama heter, så ville jeg skrevet "Til Jens og Anne".. Da føler hun seg kanskje velkommen også;o)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 13. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2008 Ok, tror jeg går for foelge Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå