Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Hihi. Trodde jeg skulle daue. Før jeg hadde lest mailen skikkelig trodde jeg at jeg skulle få ha bilen med meg hjem. Faen... :oD Er bare sånn vanlig prøvekjøring.. Jaja... Kan jo være artig med en venninnetur på IKEA med en flett ny Ford Fiesta )
It's all about me Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Fikk tilbud ja, men kommer ikke til å delta. Teitere kampanje skal du lete lenge etter. Er jo ikke noe spesielt å testkjøre en bil. det kan jo hvem som helst gjøre når som helst.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 13. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2008 Ja, det var det som var så skuffende.. Men vi får jo kinobilletter da. Hehe... Nei, vet ikke om jeg skal heller.. Hadde vært bedre om vi hadde fått ha bilen hjemme et par dager ihvertfall. Det er ikke mye du får testet av bilen bare med en kjøretur, liksom.
It's all about me Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Hadde det fulgt med barnevakt med de kinobilettene hadde jeg kanskje vurdert det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå