Marianne83 Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Nå er jeg over i 3. trimester!!! Hvem fra Lillehammer er med meg? Linda?
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Hei, er ikke fra Lillehammer da, men midtdalen.. Skal hvertfall føde på Lillehammer rundt 3.febr.. Enn du? Omtrent samtidig sikkert??
Marianne83 Skrevet 13. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2008 Føde på Lillehammer med ul termin 07. februar. Min egen beregning sier 03., men får vel stole på ultralyden Hvor er midtdalen? (innflytter til lillehammer, så ikke så veldig kjent) I god form om dagen?
2barnsMamma28 Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 jeg skal føde på lillehammer, termin den 12.01:)
TullHøna Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Jeg er med fortsatt! Herregud, tenk at vi er her!?! Synes ikke det er lenge siden jeg fikk positiv test, tida flyr! Og godt er jammen det... Hvordan går det med dere andre?
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Omtrent midt i Gudbrandsdalen, Ringebu. Ca 6mil nord for Lillehammer. Har menstermin 17.jan jeg da.. Men fikk ikke medhold for det på UL.. Så ho kjem vel når ho vil, forhåpentlig.. Har vært i utrolig god form i det siste. Med de to første slet jeg med bekkenet tidlig, men har sluppet unna enda. Har heller ikke gått opp så mye nå som de to forrige, så mulig det har noe med saken å gjøre.. Enn du? Og hvor i landet er du opprinnelig fra?? Noen fra før?
Spire i magen ツ Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Lillhammer her med termin 20/12 : D
lalla 2 Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 jeg skal føde på lillehammer. har termin 13 desember. gleder meg til å bli ferdig nå. har 2 barn fra før.
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 14. november 2008 #9 Skrevet 14. november 2008 Haaaaallllllloooooooo!! ::) Jeg er her jeg vettu! Har bare gått å venta på dere etternølere jeg vettu.. hahah!! :) Hvordan er stå folkens? Hva med treff snart? Er fremdeles sykemeldt jeg, og ingen håp for å komme ut i jobb igjen.. Så nå må vi snart finne på noe!!!!!!!!!!!!!
TullHøna Skrevet 14. november 2008 #10 Skrevet 14. november 2008 Jeg vil være med på treff! Er visst fare for at jeg kan bli sykemeldt jeg og etterhvert, litt jernmangel og endel sliten om dagen gitt!:/ Ellers er det lite som skjer, begynner å bli veldig lei, så fokuserer mest på at det nærmer seg jul og prøver å ikke tenke på graviditeten. Sliter med kiloene og å godta at jeg legger på meg litt mer enn jeg hadde håpet på, kjedelig når rumpa er like stor som magen.. Åsså må jeg bare få si, nå som snøen laver ned, jeg haaaater det faktum at jeg ikke får stått på ski før nærmere våren!!!! Jeg vil på ski nå! Men jeg skal på ski etter frøkna har kommet, det må jeg bare! Så det er mitt mål etter at tulla er ute.. Hehe!
xblondiex Skrevet 14. november 2008 #11 Skrevet 14. november 2008 hei! er ikke fra lillehammer men fra norddalen:) skal føde på lillehammer med termin 11 februar:)
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 14. november 2008 #12 Skrevet 14. november 2008 Hos oss er ALLE velkomne! Jo flere jo bedre! :):) Bare hyggelig det! Kjenner ski-følelsen Tullhøna...har et par flunkende nye slalomski stående i boden som jeg absolutt kunne tenkt meg å prøvd.. Men har funnet ut at jeg rekker nok et par turer før snøen blir borte! :) Hva med treff i neste uke da? Hvordan passer det for dere? Kveld eller dagtid?? For meg spiller det absolutt ingen rolle!
TullHøna Skrevet 14. november 2008 #13 Skrevet 14. november 2008 Hahaha, jeg og kjøpte nye ski i fjor, helt konge ski, men har jo fått brukt de bare et par-tre ganger... Kribler i bena, men får vel bare vente;) Neste uke passer fint for meg tror jeg, har ingen planer som jeg vet om hvertfall! Hva med onsdag f.eks? Kveld eller dagtid spiller heller ingen rolle for meg, så her må det være opp til dere andre..
Marianne83 Skrevet 14. november 2008 Forfatter #14 Skrevet 14. november 2008 Jeg vil være med på treff!!!!! Er desverre ikke like fleksibel som dere da jeg fremdeles er i jobb... jobber mandag fra 08:00 - 16:15 ca, fri på tirsdag, Onsdag jobber jeg fra 13:30 til 21:15. Tror jeg har torsdagen fri og fredag skal jeg på vannjogginng og er opptatt fra ca kl 12:00 og ut dagen... Det er altså neste uke for meg.. Hvis dere vil ha med meg, så kan dere jo bare bestemme en tid utifra når jeg kan? hvis dette er vanskelig, kan jeg jo bare bli med neste gang!
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 14. november 2008 #15 Skrevet 14. november 2008 Oki damer..da skal jeg være så frimodig at jeg foreslår et treff TORSDAG 20 NOVEMBER PÅ NIKKERS KLOKKEN 1200 ??? Så kliner vi til med en gooooooooooooooooood lunch!!! :):) Ikke noe problem hvis dere vil på en annen restaurant?!?!? ALLE BLIR MED! :) ???????? Hvis det ikke passer..kom gjerne med andre forslag! :).
TullHøna Skrevet 15. november 2008 #16 Skrevet 15. november 2008 Det høres veldig bra ut for meg, jeg er med!
Marianne83 Skrevet 16. november 2008 Forfatter #18 Skrevet 16. november 2008 Jeg er med! Lager du en tråd på BIM-treff siden?
Marianne83 Skrevet 16. november 2008 Forfatter #20 Skrevet 16. november 2008 Hadde jo vært så moro om vi var mange!!!
Marianne83 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #21 Skrevet 17. november 2008 Dytter litt på denne så den ikke forsvinner jeg! Flere som vil være med på treff?
Marianne83 Skrevet 19. november 2008 Forfatter #22 Skrevet 19. november 2008 Nå er det leeenge siden jeg har sett noe til lillehammer jentene! Hadde jo inntrykk av at vi var ganske mange? *titt titt* Hvem er med?
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 19. november 2008 #23 Skrevet 19. november 2008 Hallo hallo du! Ja.. jeg hadde inntrykk av det jeg og.. men er jo ikke sikkert alle har kommet inn på 3.trimester enda.. la inn en link på 2.trimester ang treffet i morra også jeg da.. Men tror vel at det blir oss to og TullHøna! Trivelig det og da! :)
Marianne83 Skrevet 19. november 2008 Forfatter #24 Skrevet 19. november 2008 Blir kjempe koselig det ja! Snakkes i mårra!
TullHøna Skrevet 20. november 2008 #25 Skrevet 20. november 2008 Heihei! Jeg er her enda, og tror sjansen er veldig stor for at jeg blir med idag! Skal til legen nå, har gått med konstante kynnere i to dager, og er dødssliten, så blir spennende å høre hva han sier! Gi dere til kjenne da jeg ankommer Nikkers da, dere er jo nesten gamle kjente nå, føler meg litt ute av gjengen:p Håper dere har stoooore mager så det ikke er mulig å ta feil! Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå