FruMamma med nr 2 Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Hva skal dere gi til deres svigerforeldre? De er "problemet" hvert år. De har alt og ønsker seg aldri noe. Forslag mottas med stooor takk:)
Gjest Mammamoms *høygravid* Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Ikke så lett å kjøpe noe til folk som har alt de trenger og mer til. Men hva med noen ekstra fine pålegg, eller annen fin mat? Det hadde mine svigerforeldre blitt glade for. Kjøpe noe de ikke unner seg til vanlig. Eller kanskje et gavekort på en resturant.
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 he he.. ja alltid en case det der!! i år så skal svigemor få en raclett(en type bordgrill) og svigefar skal få et futural til geværet sitt!! jeg syns faktisk det er mye verre og finne noe til pappa jeg! men men.. blir vel tøffler eller noe sånt..! :-p
FruMamma med nr 2 Skrevet 13. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2008 Min svigermor fikk en raclette for noen år siden og byttet den inn:) Svigerfar jakter ikke, men de har hytte på fjellet og er mye på turer....men de kjøper jo alt selv som de trenger der og da. I år tror jeg pappa skal få sko eller klær:) Mamma ønsker seg superundertøy, kosedress, klatrebukse, turbukse, spating. Mat ja...svigers lever svært godt til hverdags også...
solstråle :) Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Hva med gavekort på spa/massasje-behandling? Er vel noe de fleste ville blitt glad for
FruMamma med nr 2 Skrevet 13. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2008 Det fikk svigermor til bursdagen sin for ett par år siden.
edvina har fått en gutt Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Teater/konsert-billetter er noe de ofte ikke unner seg:)
Lilletrille med to jenter Skrevet 13. november 2008 #9 Skrevet 13. november 2008 Her blir det 1 års bilde til begge besteforeldre, så er berget i år:)
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 13. november 2008 #10 Skrevet 13. november 2008 En kurv med pæreskinke eller noe med flatbrød,Mamma mia dvd og ozo til svigermor og noe annet spennende til svigerfar i tillegg til vin
mammapusen Skrevet 13. november 2008 #11 Skrevet 13. november 2008 Jeg skal bestille kaffekopper m/bilde av jenta vår på til både foreldre og svigerforeldre + innrammet bilde (a4 str.). Bestiller fra japan photo.
Anne_b1980 Skrevet 14. november 2008 #12 Skrevet 14. november 2008 ostefat med god flaske vin, el en kurv med div godis....gløgg og hjemmelagde kaker for de som ikke baker mye selv....
Gjest Skrevet 14. november 2008 #13 Skrevet 14. november 2008 I år blir det kalender med bilde av barna til alle eldre (beste- ogoldeforeldre).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå