Karomamma Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Nå er jeg tjuvkoblet via en av naboenes usikrede, he he he... Får se hvor lenge moroa varer Skulle jo gjerne ha sett meg selv på nyhetsinnslag fra NRK tidligere i kveld
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Du gjorde en flott figur!! Jeg var jo like spent etter meldingene fra deg og satt stiv foran skjermen sammen med sambo. Men vi ble rett og slett helt imponert og stolte over deg vi. Proff til fingerspissene og alle ble glade av enden på visa:-) Ingenting er bedre enn det. Så får heller oppvasken på bakromma gå for lukkede dører;-D
Karomamma Skrevet 13. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2008 Ha ha, oppvask skal det bli. Karomamma vs. dressguttene. Begynner med det sedvanlige ledermøtet i morra kl. 9 og da skal jeg gjøre vei i vellinga. He he... Det viktigste er at det riktige kom fram på TV og at det ble en god nyhet. For det er det Andre nysgjerrige kan få linken av meg på PM etterhvert, gidder ikke legge den ut her... Takk for koselige tilbakemeldinger, Klatten!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 En sann glede min venn:-) Synes de som fortjener det skal få ekte skryt:-)))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 He he he jeg visste ikke at du var der engang... Men kan du ikke bare legge ut navn, adresse og bilde her `a???? Hæææ??? Jeg er en av de som ønsker seg pm;-)
Karomamma Skrevet 13. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2008 Innslaget er ikke lagt ut på nett ennå... Skal melde deg, jeg
♥Snulder Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 Hmmm... her har jeg gått glipp av store saker skjønner jeg!!! Det er vel straffen for å ha vært lite sosial i det siste:=( Meld fra hvor jeg finner deg igjen på nett da..
Karomamma Skrevet 13. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. november 2008 Det ligger på nett, link kommer på PM
Reveenka Skrevet 14. november 2008 #10 Skrevet 14. november 2008 Jeg vil gjerne se deg in æksjen - send en pm da vel! Alltid kult når dressgutter får det de fortjener ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå