Gå til innhold

Drømmehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på hvor mange som ser på drømmehagen med sine små her??

Jeg og jenta mi på 9 mnd snart sitter klistra hver dag. Så deilig å roe oss ned før kveldsstell. Føler at drømmehagen er utrolig fengslende for småtroll..

Men må innrømme at jeg misliker opsi daysi.......

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe vi også ser dette hver dag før stell og leggetid!

mini elsker alle fargene og lydene:) er 11 mnd nå

Skrevet

Her sitter vi og ser på Drømmehagen ja! :)

Favorittene her er nok Opsi daysi, og Makka Pakka! :) Hinkel Pinkel er ikke så verst han heller! :)

Det eneste er at jeg synes kanskje det er litt for langdrygt! Hun har ikke roen til å sitte der hele halvtimen! :)

Skrevet

Hopsy Daisy er jo koselig, da. Min gutt er fire. ÅR!

Hva er greia med det der, egentlig. Er det menesker inni dukkene, eller hur?

Skrevet

Lurer litt på om det er mennesker inni der jeg og...Liker makka pakka best selv......

Skrevet

Mini på 17 mnd er helt frelst i hvertfall. Eneste tiden på hele dagen han faktisk sitter i ro i mer enn 5 sekunder. Utrolig nok er de på 4 år og 6 år også fascinert av dette, så de får se siste delen av det før barne-tv. Selv får jeg frysninger av hele greien ;-)

Skrevet

Jenta på 2 år er helt frelst. Og det er Hopsy Daisy og Makka Pakka som er favorittene.

Eldste på snart 5 år ser også på det, men syns nok det er litt kjedelig.

Skrevet

Jeg klarer ikke å fatte det, men her er ungene helt frelst, ja;-) Sønnen min er 17 mnd og datteren min 5 år. Det er den eneste gangen i løpet av dagen hvor lillegutt har tid til å sitte på fanget og kose seg;-)

Skrevet

Personlig synes jeg det er helt horribelt og ubrukelig barnetv, men vesla hyler og ler når hun ser det. Sjelden vi ser det uansett..

Skrevet

2 åringen sitter på fanget som et tent lys med melkekoppen i hånda under hele Drømmehagen. Makka Pakka som er favoritten her i huset da.

Fatter ikke at dette skal være så gøy å se, men men. Greit med en liten kose halvtime på fanget da. Det synes mor er godt i hvertfall.

Skrevet

Her ser vi også på det. Hinkel Pinkel er storfavoritt hos gutten min på straks 2 år.

Skrevet

her ser vi det også.. snuppa e 14mnd:)

Skrevet

Gutten min på 22 mnd elsker det og gråter og roper mer når det er slutt. Jeg syns det er en slags dårlig etterfølging av teletubbies, men jeg er kanje ikke målgruppen da.

Noen som vet hvor man kan kjøpe eller laste ned filmene med norsk stemme?

Skrevet

Ja både hu på 11 mnd og hu på 3,5 år er glade i dette! Og på Nrk barne-Tv sine hjemmesider utforsker vi drømmehagen mere. Tror det må være den rolige fortellerstemmen, rolig musikk og fine farger som fenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...