SuperGlad Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 ser du ikke forskjellen på hasj og kokain som rusmidler? nei jeg synes ikke det skal legaliseres.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Sjokolade bør forbys! Det er avhengighetsskapende og skaper masse helsemessige problemer som koster FLESK.
LegallyBlond Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Ja, selvsagt. Tenk så mye mer moro vi hadde hatt det byn!
fumlis og skrikerungene Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 NEI, herregud, da! Sammenligner du det med legalisering av hasj? Det er jo ikke akkurat det samme da... Jeg har faktisk ikke klart å ta noe standpunkt når det gjelder legalisering av hasj... Heller mest mot, men i medisinsk bruk er jeg for!
Stratos med 3 barn Skrevet 13. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2008 Det er ca 4000 brukerdoser kokain i kloakken i Oslo hvert døgn.... Mange fungerer faktisk på kokain og har kontrollen, påstår de i det minste selv, så da finnes det sikkert minst 4000 gode grunner for å legalisere dette også....
Gidder ikke! Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 Fri kokain og sametruser til folket!!!
meg & to små vampyrer Skrevet 13. november 2008 #9 Skrevet 13. november 2008 Jeg syns sametruser og sametrusebruk for alle utenom samer da bør kriminaliseres.
Gidder ikke! Skrevet 13. november 2008 #10 Skrevet 13. november 2008 Neei, det ville vært blodig urettferdig!
2søtesmåh Skrevet 13. november 2008 #11 Skrevet 13. november 2008 Det er jo en plante og et stoff som finnes naturlig ute i naturen og har i sin tid vært mye brukt i medisin. I motsetning til cannabis så er vel kokain oppkvikkende og bør vel derfor være tryggere å bruke i flere sammenhenger hvor man bør være "kvikk"....Om man bare bruker det i fest sammenheng og da i stdet for alkohol så vil man også unngå masse fravær fra jobb pga hangover fra fylla, så samfunnsmessig må det jo være en stor innsparing....... (undersøkelser har jo vist at mandagshangover koster arbeidsgivere STOOORE summe rhvert år på landsbasis) Kokain så lenge det taes i sin naturlige utgave, har heller ike vist seg å være mer vanedannende en alkohol eller nikotin, og det er mange folk leger og advokater til lærere som bruker kokain i ny og ned, som har full kontroll og foretrekker dette fremfor alkohol....De fleste kokainmisbrukere"ser man aldri" da dette er en bruk som påvirker hverken bruker (moderat bruker) eller omgivelsene i særlig stor grad.. Så det er sagt, jeg er totalt mot enhver legalisering av nye rusmidler til alt annet bruk en medisinsk...Alikvel, det går an å agumentere for, men GUD så dumt det høres/ser ut.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå