Annabeth Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Eller begynner det å avta i 2. trimester..? merker selv det begynner å avta litt ( er 17 uker).. Enn dere?? Takker for svar!
Plutselig_gravid Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Har begynt å avta ja. De er ikke konstant ømme lenger. Noen dager er de litt ømme, andre dager ikke i det hele tatt:)
Annabeth Skrevet 13. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2008 Takk for svaret godt å høre. jeg bekymrer meg sånn hele tiden og liker ikke så godt når det endrer seg.. ( har mistet 2 g tidlig sa så sikkert litt derfor..) Men jeg kjenner jo liv så kunne ønske jeg slapp være så himla redd hele tiden.. ha en fin kveld!
Mia29 Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Mine bryster er ikke særlig ømme lenger. Men jeg blir fra tid til annen veldig plaget av såre brystvorter. Er mye mer var for hva jeg har på meg enn tidligere.
74skytte Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Jeg er i uke 22, og har ikke sånne ømme bryster som tidligere, men merker litt ennå. Men brystvortene mine er vonde. Så fort det blir litt kaldt og de blir stive, gjør det kjempe vondt. Jeg kjøpte ullinnlegg i går, som jeg vurderer å begynne å bruke snart hvis det blir kaldere.
Feliz31 Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 mine har vært mye ømme, men det har avtatt nå, uke 24. Eneste er at jeg reagerer veldig på kulde og får da ordentlig vondt i puppene. Selv med ull innlegg.... Har i tillegg fått tydelige blodårer på puppene, mannen min kaller de for veivisere slik at babyen kan finne brystvorten Er ikke bekymret vedr dette. Har hørt at det er vanlig at det dabber av ettter hvert.
passilurken Skrevet 15. november 2008 #7 Skrevet 15. november 2008 det begynte å gi seg rundt uke 20 for meg. HELDIGVIS!!! slet i tillegg med at de ble sykt vonde når jeg ble kald. det ga seg heldigvis også rundt den samme tiden. kollegaene min flirte godt når jeg gikk rundt her og holdt på puppene mine etter å ha vært innom kjøla:)
Månefeen ♥ Skrevet 15. november 2008 #8 Skrevet 15. november 2008 Mine var veldig ømme fra dag 1. Men det har begynt å avta, nå er jeg midt i uke 15. Virker som dette er normalt
♥Tonje mor♥ Sønn og spire... Skrevet 21. november 2008 #9 Skrevet 21. november 2008 jeg er nå uke 26 og mine er like vonde. har også fått i gang melkeproduksjoenen så her er alt vel men ømme og vonde har de vært hele veien
MammaTilSebastian Skrevet 21. november 2008 #10 Skrevet 21. november 2008 Er 24 uker på vei, og spesielt den høyre puppen min er veldig vond. Da jeg var hos jordmora i går, sa hun at det er veldig viktig å holde brystene varme. Ellers kan det oppstå brystbetennelse! Så nå går jeg rundt med ammeinnlegg i ull, og ulltrøye, etter jordmors anbefalng
*emeline* Skrevet 21. november 2008 #11 Skrevet 21. november 2008 Jeg har hatt litt ømme bryster siden jeg oppdaget at jeg var gravid. Nå er jeg 13 fullgåtte uker og noen dager er de ikke ømme i hele tatt, blir da bekymret, mens andre dager er de kjempeømme igjen. Dette kommer og går hele tiden har jeg funnet ut. Brystvortene er litt såre også av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå