Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 hersens stoltrekkene på Ikea da...........endte jo opp med barstoltrekk istedetfor spisestuestoltrekk. Skulle vært innom Ikea denne uken, men jammen har uken snart løpt......sånn er det å begynne å jobbe litt igjen. Da er plutselig tiden til å gjøre alt det andre som klesvask, husvask, rydding, handling, fiksing av diverse forkortet betraktelig og må gjøres på ettermiddag/kveld. Og i morgen er det fredag!! Jeg skal gjøre rent og rydde litt, vaske noen maskiner med tøy og brette og legge på plass og vips er det kvelden da eller??? Hmmm.......kanskje rekke Ikea mellom to klesvasker??? Den som hadde hatt ti armer!
Karomamma Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Har du ikke symaskin da? Mohahahaha... Hvis du rekker IKEA mellom to klesvasker, så gi beskjed. Jeg er på kontoret i morra og megaultraklar for en laaaaaang pause i kaffebaren etter klokka 11, sånn cirka... Jeg mener å huske at det er en annen som har fri i morra også
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2008 Jeg roper høyt om jeg bestemmer meg:-) Hadde vært hyggelig med litt skravlings og kjekt med passende trekk:-)
Karomamma Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Si ifra så tidlig som mulig da. Sånn at jeg kan ta med symaskinen på jobb, mener jeg. HAHAHAHA... Neida! Jeg smugleser mld i møte også, så bare si ifra. Hadde vært kjempekoselig!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2008 hehe:-) Om jeg våkner nogenlunde tidlig, noe jeg helt sikkert gjør. Og får gjort litt småtteri her hjemme på morgenkvisten, med god hjelp av liten rosa. Så kan jeg levere henne litt sent og svippe innover:-) Bare jeg kommer ut før fredagsrushet. Piiip Piiip:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Snike meg på.... Og jeg må jo ha benkeplata som de ikke hadde sist vi var på Ikea:-) He he he men vet ikke om jeg får være med da;-))......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2008 Øy, ingen som skviser her da;-D Klabert du skal på Ikea. Og dere kan jo ha date uten meg om jeg ikke får rotet meg avgårde:-) Jeg er nemlig ikke redd for å føle meg utenfor!
Karomamma Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 JAAAAA! Bare kom innom meg på jobb, alle som vil. Kjempekoselig med besøk!!! Tvilsomt og jeg kan komme til IKEA på kort varsel, men da kan fjellet komme til Mohammed
♥Snulder Skrevet 13. november 2008 #9 Skrevet 13. november 2008 Denne "noen" har mer eller mindre lovet seg bort til ei venninne med knekt arm... Men hvis det ikke blir noe av så kan jeg kanskje få til noe... HVIS det ikke blir nordøst-over... så sender jeg en meld. Bare ett problem forresten.... dette fjellet har ikke peiling på hvor Mohammed holder til i lunsjpausene sine :=D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. november 2008 Hællemåne sier jeg bara..........Ta bussen da vel;-DD Moahahahaha:-)
♥Snulder Skrevet 13. november 2008 #11 Skrevet 13. november 2008 Hehe.. ja det er ikke noe synd på meg altså! Jeg kan ta buss fra rett utenfor døra hjemme ... eller den gule og blå "privatbussen! Men jeg vet fortsatt ikke hvor Mohammed jobber!!!! SÅ!!! (adr. altså)
Karomamma Skrevet 13. november 2008 #12 Skrevet 13. november 2008 Mohammed jobber ca 5 minutters kjøretur fra IKEA. Kan geleide dere per telefon
♥Snulder Skrevet 13. november 2008 #13 Skrevet 13. november 2008 Geleide Snulder pr tlf.. med BIL!!! Hehe.. jammen er du modig:=D Jeg kjører meg jo bort hvorsomhelst!!! Og i tilfellerottefelle... når ca på dagen blir det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå