Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Saken er at han synes jeg er for glad i sønnen min! Jeg sier ofte (gjennomsnittlig 5 ganger daglig) til min nydelige sønn på 10 mnd at jeg er glad i han, og klemmer han fler ganger daglig mens jeg sier det. Er på en måte noe jeg bare "må" si Så sa jeg det istad, og da kommer det ut av han: "Han kommer til å bli homo liksom..." Så spurte jeg hvorfor det, og da mente han at jeg sier at jeg er glad i han for MYE, og gir han for MYE kos!? Det går da vel ikke an å gi barnet sitt for mye kjærlighet? Og for øyeblikket er sønnen vår syk, med øyekatarr, virusinfeksjon og falsk krupp og hele greia... Han fikk jo det raserianfallet på badet før han skulle legge seg nå fordi vi skulle dryppe øynene hans. Derfor tenkte jeg å roe han litt ned inne på soverommet, synge litt sanger og slik at han "glemte" litt at han hadde vært så sinna. Men det var også feil, for han skulle legge seg nå, og ikke LEKE. Blir faktisk ganske lei meg jeg! Men kan jo hende jeg overdriver.. Gjør jeg det synes dere?
It's all about me Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Et barn kan aldri få for mye kjærlighet. I så fall er mine to ille ute. Tror bare kjæresten din er sjalu jeg, at han har lyst på like mye ømhet og kos selv.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Kos i vei:)) Du overdriver absolutt ikke!!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Ja, det mener nå jeg også. Kan virkelig ikke fatte og begripe at det går an å gi barn for mye kjærlighet... Teit han er HI
Tigerpote Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Sønnen din er heldig som har en mor som deg:) Kanskje er sambo homofob eller kanskje litt sjalu?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Et barn kan aldri få for mye kjærlighet, men kjærlighet er mye mer enn kjærtegn!!!! Jeg var ganske liten da jeg begynte å dytte mammaen min bort fra meg. Orket ikke de evige klemmene, syntes det ble i meste laget. Din samboer synes kanskje du gir litt i overkant mange klemmer, men pytt - klem i vei. Ungen blir tidsnok stor nok til å si fra når det ikke passer. (Og homo blir man vel ikke av for mange klemmer. Tåpelig sagt på utrolig mange plan!)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Takk for at noen er enige med meg! HI
Gerd-Johan Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 hahaha! Akkurat det sier min mann også! Min stakkar er 4 år han da, og må hele dagen lang innfinne seg med massevis av nuss, klem og kos. Han ser ikke ut til å ha noe imot det da, men han er meget skeptisk til at de andre "gutta" skal se at han får nuss av mamma. Først trodde jeg det var pga at han skjemtes av det, men nå sier han at de andre erter ham og sier at de skal komme å nusse mammaen hans de også. De er litt større enn ham så han skjønner jo ikke at de bare erter. Han er blitt en utrolig god gutt av all kos og kjærlighet da. Jeg sier sikkert 10 ganger for dagen hvor glad jeg er i ham, og han sier det til meg pluttselig han også. Forleden da vi lå på sofaen og så film, tittet han på meg og sa: mamma jeg er så glad i deg <3...Det er helt herrlig å høre. Tror kos og kjærlighet gir barna trygghet, og gjør dem til kjærlige mennesker. Jeg kommer ihvertfall ikke til å slutte. Før han synes jeg er ekkel da, sikkert om noen år
Tante Gustava Skrevet 13. november 2008 #9 Skrevet 13. november 2008 For noe tull. Et barn kan ikke få for mye kjærlighet. Men om han så skulle bli homo, hva er galt med det da...?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #10 Skrevet 13. november 2008 Nåh, så søtt lille månen <3 Nei, skal bare fortsette å klemme, susse og nusse jeg. Så teit han er, han homofoben min
Gjest Skrevet 13. november 2008 #11 Skrevet 13. november 2008 Jepp, blir nok homo nå. Gi kjæresten din et tupp i balla og spør om han blir homo av det. Du overdriver ikke, men har du oftret mannen din en tanke i det siste? Kanskje du underdriver ham for tiden?
Gjest Skrevet 13. november 2008 #12 Skrevet 13. november 2008 offda :S åssen er samboeren med deg da? har han problemer med nærhet generelt? godt å høre at sønnen din får masse kjærlighet av mamman sin :) det er jo kjempeviktig
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #13 Skrevet 13. november 2008 Nå ble det mye dulledeggekvinnfolkgreier her! "Vi-er-så-enige-vi,så-vi-har-rett-gjengen." Jovisst kan man klemme og nusse (for et vemmelig ord!) for mye på ungen sin. Får helt hetta av foreldre som gjør det i tide og utide.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #14 Skrevet 13. november 2008 ja det feiler typen din noe..ike tvil på det..
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #15 Skrevet 13. november 2008 Vet ikke om det spiller noen rolle, men er typen din barnefaren også?
Nora Liza Skrevet 13. november 2008 #17 Skrevet 13. november 2008 Få den fyren til å lese litt om utviklingspsykologi. Han kan jo ikke drive på slik.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. november 2008 #18 Skrevet 13. november 2008 Heller en homofil sønn som tør å vise kjærlighet, enn en avstumpet mann som er livredd for det:) Her i huset sier vi også at vi er glad i hverandre mange ganger om dagen. Og lille frøken på 2 1/2 sier det til oss alle daglig:-) Flott med mennesker som både tør vise og blir vist kjærlighet. Så nei, du overdriver ikke og ja, det feiler nok han typen din noe;-D Om du fortsetter å fortelle at du er glad i både ham og sønnen deres, så kanskje han klarer å gjøre det etterhvert han også:-) Hurra for kjærlighet og følelser!!!
Anne-B. Skrevet 13. november 2008 #19 Skrevet 13. november 2008 Kanskje samboeren din er sjalu. Sier du det samme til ham fem ganger om dagen?
Gerd-Johan Skrevet 13. november 2008 #20 Skrevet 13. november 2008 Jeg vet ikke hvordan andre 4årige gutter er jeg da, men jeg har veninner med gutter på den alderen og de er ikke like kosete og kjærlige som min. Så fortsett for all del med det ja ! Og attpåklatten: Det er som jeg skulle sagt det selv! Heller homo her i gården også, enn en avstumpet mann, livredd for kjærlighet
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #21 Skrevet 13. november 2008 Ja, det gjør jeg fakisk! Sier at jeg elsker han, for det gjør jeg jo, da sier jeg det Fler ganger daglig HI
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 13. november 2008 #23 Skrevet 13. november 2008 du overdriver ikke med sønnene din, men kanskje du underdriver med gubben. eller så er han bare en sjalu drittsekk. prøv å se deg selv litt objektivt. gir du HAM nok oppmerksomhet og kjærlighet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå