Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Hvilket da, og hvor langt kom du i prossessen? Jeg husker jeg meldte meg på singel 24/7... Er nå veeeeldig glad jeg ikke kom med, men var av de 20 siste i intervjurundene.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Haha, jadda!!! Var med på Robinson ekspedisjonen....
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Har sunget på idol men kom ikke på tv, kun et par sek i en reklamesnutt for programmet. Kom ikke videre, som dere skjønner... Like greit.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Har meldt meg på flere. Men har vært på intervju på 71 Grader Nord og som par på Temptation Island (viste kjæresten min var utro og ville ferske han skikkelig før jeg dro fra han og fikk sympati fra resten av landet, he he). Samt så var jeg en av de siste 10 som det sto mellom på Bill.merk. Bryllup. Var en flau sisterunde med prat med psykolog og prøvefilming ute blant folk med div. oppgaver, ha ha ha. Og nå MÅ jeg bare signere:
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Villa medusa for maaaange år siden.. Kom ikke med men Cathrine som var med kjenner jeg!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Meldte min interesse for å være med på unge mødre våren 2007. Pratet med de på tlf og fyllte ut et skjema før jeg tok til vettet og sa jeg ikke ville alikevel. Er så utrolig flau over det og har ikke fortalt det til noen, slikt er jo ikke min stil i det hele tatt, men var vel full av post-gravid og gjorde egentlig masse andre valg som ikke var likt meg i det hele tatt. Haha! Rødmer av meg selv over at jeg i det hele tatt hadde kontakt med limelight. Flau flau flau. og jeg signerer selvfølgelig...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 Jeg har ikke meldt på meg selv noen gang, men meldte på broren min på Svigerdatter søkes. Han kom med,fant drømmedama,og da kom jeg på TV oxo, i 10 pinlige sekunder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå