stinky-monkey Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Ja, jeg kjøpte laken til vogna i dag på Kid. Str. 40x80 cm. Kostet 39,90 :-) Hvitt stretchlaken. Kan brukes i vogge også sa hun dama i butikken :-)
Gjest Mammamoms *høygravid* Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Jeg har lammeskinn (ikke ekte da) i bunnen som babyen skal ligge rett på for å få den beste varme-effekten. Skal legge en gassklut eller noe sånnt under hodet, så jeg slipper å vaske skinnet hver gang babyen gulper.
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 eg ska bruke flanellaken og for sikkerhetsskyld ska eg bruke et lite tisselaken under det. man veit aldri når uhellet er ute sjølv om dei bruka bleie. Enkelte ganga kan det komme litt masse tiss eller bæsj. huska mamma fortalte meg at en gang hadde eg vert dårlig i magen og bæsja så masse at eg hadde fått bæsj heilt oppi nakken. hehe Så det kan være greit og være forberedt så man slipper å vaske heile madrassa eg kjøpte begge lakena på sparkjøp for rundt 30 pr stk trur eg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå