Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Synes det er veldig fint=) Sikkert fordi jeg vet om en liten gutt som heter Mikkel, som er helt skjønn !
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Nydelig Vurderer det selv til poden som kommer snart.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 jeg liker det godt.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 mikkel er søtt. kjenner ei mikkel som er same og joiner i lavvoen sin
Lukkelukken og bebibror Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 Jeg liker det ikke noe særlig, beklager
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #9 Skrevet 13. november 2008 er en rev! Eller en ekkel same:P
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #10 Skrevet 13. november 2008 Rev eller same her også... men det klatrer jo på popislisten, så det er jo mange som liker navnet - om det er noen trøst ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #11 Skrevet 13. november 2008 Jeg likte det ikke før, men sønnen til ei jeg kjenner heter det og han er skjønn!!! Så nå er det et navn jeg liker kjempegodt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå