Gå til innhold

noen har stjålet brio trillen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det virkelig mulig???så ynkelig!!Da jeg skulle bruke min nesten nye brio trille i dag,var den borte!Har stått i gangen i blokken vår,mulig jeg er naiv,men trodde ikke noen skulle gå inn for å ta en trille i blokken!Kjipt altså!får man dekket dette på innbo forsikring eller reiseforsikring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan antagelig ta det på reiseforsikringa.

Skrevet

Det er ikke en mulighet for at noen har plassert den i en fellesbod da? Veit noen borettslag er kjipe på det å ha vogner og andre ting stående i gangene. Håper du finner den igjen! Ang. forsikring må du jo nesten bare ringe å høre. Lykke til!

Skrevet

Åh så utrolig irriterende! Jeg skjønner ikke hvordan noen kan få seg til å stjele en barnevogn. Argh!

Vi ble frastjålet to vogner fra bakgården vår (man må ha nøkkel for å komme inn) og vi fikk beskjed om at det er innboforsikring som gjelder så lenge det er innenfor porten. I det man har forlatt bygget - eller bakgården i vårt tilfelle - er det reiseforsikringen som gjelder.

Vi fikk igjen for begge vognene minus 30 % for den eldste vognen fra 2006 (sleipt!). Vi fikk ikke igjen for noe av utstyret som var i/på vognen uten kvittering. Ettersom det meste er sånt vi har arvet eller fått til jul etc er det ikke så lett å framvise kvitteringene.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...