Gå til innhold

Flere som har kort lunte om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kjempehissig og kan bli sint for ting som ikke bruker å plage meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner jeg blir fortere hissig jeg også, men det er ingen ting i forhold til når jeg hadde PMS - så samboeren og jeg er forsåvidt fornøyd med det ;)

Skrevet

Åhh, eg e så sur og grinete til tider.

Helt forferdelig.

Spesielt når eg e trøtt, eller nettop har sovet middag.

Da blir eg sur for alt som kommer ut av kjeften hans.

Ikkje så lett å forstå seg på meg for tiden nei, men sånn får det nå bare være.

E man gravid, så e man gravid :-)

Skrevet

Oh yes! Har faktisk ikke lunte lenger... Er fullstendig klar over det, men klarer pokker ikke ta meg sammen. Slitsomt!

Skrevet

Hmm.. Nei, tror faktisk jeg var verre da jeg gikk på p pillen. Håper det varer! :)

Skrevet

heldige deg, he he.

Skrevet

samme her, kjempe kort lunte. Stakkar han jeg bor sammen med, han får høre det hvis det ikke er noe jeg liker hehe

Skrevet

oh yess... superhissig..!! faktisk så ble jeg så arg at jeg smalt igjen døra på badet så hardt at speilet knuste.!!:s da bar det rett inn på soverommet og grine litt(mye),og når jeg var ferdig med det og hadde roet meg helt ned spurte samboeren hva jeg egentlig hadde blitt så sinna for.... det husket jeg ikke engang...:P skummlt hva hormonene gjør men en!!!

Skrevet

Hmm.. Gråter for alt mulig jeg... Hva som helst nesten.. Skulle kose meg med litt julemusikk igår, men det gikk ikke for jeg gråt av alle sangene, selv Rudolph the red nosed reindeer... Kan ikke se nyhetene, eller på tv uten å gråte.. Pratet med en på NAV idag ang sykepenger som er på etterskudd og begynte tåre opp da også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...