Gjest Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Holder på å lage heldagsprøver i norsk og har laget til 15 ulike langsvarsoppgaver så langt og må lage en til, men nå er det stopp. Kommer bare ikke på noe mer. Har brukt tidligere oppgaver der det har passet og laget noen selv. Har brukt temaer som dyr, fotball, vinter, sport, ensomhet, vennskap, tanker om livet, kjærlighet osv. Må ha det klart til i morgen. Noen tips? *litt sliten her jeg sitter* :-)
Gjest Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Nå vet ikke jeg hvor gamle elevene er, men jeg gjetter på ungsdomsskole. Kanskje noe av dette kan gi skriveglede hos tenåringer: -science fiction -dataspill, fantasi om en som spiller dataspill og plutselig befinner seg inne i spillet Eller er det for barnslig?
Økologisk_knekkebrød Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Om de var bestemor eller bestefar, hva ville de fortalt barnebarnet? Haha, glad jeg ikke er lærer, hadde nok hatt noen misfornøyde elever i morgen da! Lykke til!
Gjest Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 De skal ikke ha prøven i morgen, men de må være klar slik at spes.ped lærerne får tid til å tilpasse dem til de elevene som trenger det :-) Var slett ikke dum ide da!
Gjest Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Det var faktisk en kjempegod ide! :-) Tror jammen jeg skal prøve på noe slikt. Takk for hjelp! Ja, det er ungdomsskole, akkurat dette er for 8. klasse, nynorsk. Har laget til 9. klasse også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå