nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 fikk vite det i går... føler det har vært mange dårlige nyheter i det siste... først fikk mormor kreft... hun er operert og ferdig med cellegift (for denne runden), men alt er ikke borte, så nå venter vi bare på ny undersøkelse etter jul... jeg hadde en MA for ikke lenge siden... er heldigvis gravid igjen, men gruer meg alikevel litt til ul på mandag selvom vi har sett liv... og i går fikk vi beskjed om at mamma har fått kreft. det kom som ett slag i trynet, hun er jo helt fin... de hadde funnet det på rutinekontrollen på mammografien... de hadde heldigvis ikke sett noe for 1 år siden, så forhåpentligvis er det ikke mye... men det blir operasjon om ikke lenge, og kanskje cellegift. æsj, føler at alt bare er dritt.... vil ha en frisk mamma jeg!
Gjest tekake Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Føler med deg - kreft er noe dritt... Skulle ønske vi kunne bruke litt mer penger på forskning, så vi kanskje kan finne årsaken og dermed en kur som VIRKER.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Vil sende deg en diger trøsteklem. Har selv opplevd kreft nært innpå og blir like trist hver gang jeg hører om andre som skal gjennom tøffe tider. Krysser alt for at det ender godt:-)
PinkBabyDoll Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Tror jeg vet hvordan du har det... jeg mistet pappa i kreft i fjor sommer og rett etterpå fikk mamma brystkreft. MEN, vet du hva?? Hun er i dag tilbake i full jobb, ble operert og fikk cellegift og stråling i løpet av 8 mndr. Tøff tid, men brystkreft oppdaget tidlig har de beste prognosene av omtrent alle krefttyper! Jeg tror det kommer til å gå bra med mammaen din. Det er viktig at du, henne og deres nærmeste tenker positivt, jeg er nesten helt sikker på at det har en innvirkning :) Hils mammaen din og ta vare på hverandre!! Varm klemmmm
Gjest Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 god klem til deg. vet hvordan det er å leve med kreft tett innpå. har hatt en mor med kreft ( hun er heldigvis frisk igjen), og har en far som lever med kronisk kreft... det er veldig tøft og tunge tider, men forhåpentligvis så har de ( som du sev sa) funnet det så tidlig at dette går fint. og vær sterk for henne ( og være sterk betyr ikke at du ikke skal gråte og være lei deg ogha tunge tider, men at du skal være der for henne, snakke med henne og stille opp), gråte sammen med henne,holde henne hånden om trenger det, le sammen med henne osv).
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 13. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2008 tusen takk for gode ord ) det går nok bra, men vi har liksom ikke helt forstått dette enda heller... synes så utrolig synd på henne!
kose endelig mamma Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 huff så grusomt. føler med deg, har sjøl hatt kreft 2 ganger.. masse lykke til til dere.. di er jo så flinke i disse dager.. klem
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 13. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. november 2008 oi, 2 ganger? det må ha vært tøft... håper du er frisk nå )
kose endelig mamma Skrevet 13. november 2008 #9 Skrevet 13. november 2008 ja nå er jeg frisk di er veldig flinke og koselige på radiumen hvis det er dit ho skal... krysser fingrene for dere.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 13. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. november 2008 Så bra da ) regner med at det er ullevål... var der mormor var iallefall... hun hadde fått beskjed om at radiumen er for de utenfor oslo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå