Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Så var det gjort. Kjøpte en sofa i går, brun microfiber 3 og 2 seter. Problemet mitt nå er at jeg vet da søren om jeg er fornøyd. Problemet mitt er at den er litt mindre enn den kosesofaen vi hadde fra før. Den gamle sofaen har deilige puter, du kan bare synke ned i den og sovne. Eneste som plaget meg med den gamle sofaen er fargene: rutete rød grønn blå med noe gult i. SKikkelig dyr og fin amerikansk diger sak. Jeg tror jeg gremmes over kjøpet av en litt mindre sofa gruppe fordi det nærmer seg Jul, og fordi den jeg har er en skikkelig deilig jule-sofa. Hva søren skal jeg gjøre da? Jeg er jo ikke fornøyd! Herregud er det hormonene mine som gjør at jeg ikke klarer å kvitte meg med den store kosesofaen? Den nye kan jeg jo knapt ligge i. Hjelp meg da jenter. har mest lyst til å grine. 4 sofaer i stua nå og 2 MÅ ut.
tuninna ♥ 2pp Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Da ville jeg levert tilbake den nye. Virker som du helst vil ha den gamle selvom du ikke liker fargene helt da....
2SønnerSmå Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Lever tilbake den nye,og invester i å trekke om den gamle =)
casandra1980 Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Sku jo bare kjøpt sofatrekk til den gamle?har jo mange flotte farger og er jo kjempe billig.Hvis du bor i nærheten av ikea så er jo det supert. Tror jeg hadde levert den gamle tilbake.Er vel kanskje liten vits selge den,taper sikkert en god del på det?
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 13. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2008 Ja.. har ringt mamma og bedt om krisehjelp så hun kommer i morgen kveld for å se. Vi har regnet på det å trekke om den gamle, etter hva vi fant ut er det minimum med 16 meter stoff. Jobben år vi gjort gratis da både svigermor og svigerfar har drevet med det i maaange år. Problemet er at de bor 50 mil unna
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 13. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2008 Casandra, Ikea sine trekk passer ikke. Dette er en SToOOooor sofa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå