TusseMor07&09&14 Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Koselig å se nickene deres igjen. Er ikke så mye her inne selv, men er inne og titter innimellom, og til nå har det ikke vært mye nytt her! ingen som spår nesten... og kan ikke si jeg har sett deres nick her på lenge heller... Jeg håper alt er bra med dere? Så lurer jeg på noen ting da;o) Hvilket kjønn venter jeg? Når kommer h*n? Foreløpig termin 1. mai. innbiller meg at jeg blir flyttet til rundt 6. mai. hvordan går fødselen? Så har jeg eksamen i morgen? Ser dere hvordan det går? Jeg er født 041082:o) Tusen takk hvis dere vil titte! )
Gjest Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 hei snuppa!! som du vet har det skjedd mye her de siste mnd, men ting begynner å lande og det kjennes godt.. men er fortsatt mye som må på plass, men ingenting som kommer til å skje før jeg får solgt leiligheten, noe som ser veldig håpløst ut.. men må vel bare prøve å være positiv ellers er ting veldig godt følelsesmessig med kjærsten da og vi gleder oss til jenta vår kommer i mars ))) husker jeg fikk en pm jeg skulle se på, men har bare ikke hatt ork, så ser litt her nå istedet men husk jeg er rusten om dagen, så ta alt med en klype salt får inn gutt på deg og tror han kommer 10 mai.. det var den datoen som datt inn i hodet mitt, er litt vanskelig for meg å se datoer i kortene, så da prøver jeg å bruke intuisjonen min når det gjelder eksamen, så må du stole på deg selv og jobbe hardt med oppgaven din, da vil det gå strålende, husk å få med deg alle detaljer og ikke velg enkleste løsning masse lykke til!!
TusseMor07&09&14 Skrevet 14. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2008 Hei igjen:o) Ja, jeg vet det har vært litt å tenke på og ordne med for deg i det siste! Slitsomt å gå rundt å bekymre seg for leiligheten osv:o( Men du skal se at det ordner seg! Alt ordner seg for snille jenter vettu;o) Godt å høre at alt er bra med deg og din kjære, og med den lille i magen dere har til å glede dere over så har dere jo noe positivt å tenke på... Ja,jeg sendte PM, men jeg sa at du fikk ta det om du orket... noe jeg regnet med du ikke gjorde siden du ikke svarte:o) Og det er helt greit vettu! Moro at du får inn 10.mai. Er en til som har spådd meg før og hun sa 10. og. da jeg gikk med lillegutt så var jeg sikker på at han skulle komme 10. mai, men det gjorde han ikke. Kanskje det var neste mann jeg "fikk inn" ;o) Blir spennede å se kjønn. skal se det på UL denne gangen, hvis det går! Men har ikke fått time før uke 19+6... lenge å vente. Er 16+2 i dag... anngående eksamen... takk for tips!!! Håper du har rett... nå får jeg farte avgårde. Er helt kvalm og skjelven, så det er like greit å komme i gang. Gleder meg til denne eksamen er over... kommer til å være helt utladet i kveld jeg! Ha en fin dag! Klem
kaos83 Skrevet 17. november 2008 #8 Skrevet 17. november 2008 heisann:) mener det er en gutt hos deg ... tror du går litt over tiden men tør ikke si dato.. eksamen hvordan gikk det? det er jo en stund siden du skrev nå... hehe hvis du vil se, så lurer jeg på alt rundt fødsel, om hun kommer før eller etter osv:) klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. november 2008 Spennende:o) Har jentefølelse selv... Eksamen gikk greit tror jeg. Ble litt kaotisk fordi jeg fikk grusomt dårlig tid på halve oppgaven...ganske så spent på hvordan det gikk, men tror ikke jeg fikk det så bra til som jeg ønsket, men men... sånn går det når det går fort i svingene Tja, jeg har egentlig lagt all spåing på hylla jeg. Føler liksom at jeg ikke er flink nok.. Men jeg får opp fødsel litt over termin, og at det blir en grei fødsel du kommer til å takle bra:o) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå